Pričakujemo okoli 150 udeležencev s širokega področja marketinga, ki delujejo v podjetjih s področja FMCG (trgovci, proizvajalci, distributerji) ali z njimi sodelujejo v marketinških aktivnostih (raziskovalne, medijske in kreativne agencije ...).
Naša programska ekipa je že sestavila končni program na katerem vas bodo pričakale zanimive teme, analize in tudi praktični primeri.
Težo dogodku bodo dodali tudi priznani tuji govorci in domači strokovnjaki s področja marketinga.
Skupaj s kratkim opisom njihovih prezentacij jih predstavljamo tako v zadnji, 120.številki naše in vaše revije ter v marčevski reviji, ki izide konec tega tedna (na spletu spodaj v zavihku so na tej strani vse v arhivu).
Program
07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk,
09.00–10.30 Pozdrav organizatorja.
Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).
Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
10.30–11.10 Odmor za kavo
11.10–13.00
Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").
Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).
Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail:
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
13.00–14.20 Kosilo
14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije -
kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?
Predstavljamo udeležence okrogle mize:
Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in moderatorka Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).
DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)
16.00–17.00 MREŽENJE
P.S. Osvežene informacije lahko sproti spremljate na spletni strani konference.
www.marketing-summit.si in na našem profilu LinkedIn InStore Media - FMCG Slovenija.
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |