Predavatelji so: Jenni Romaniuk, glavna govornica, ki je profesorica na inštitutu Ehrenberg-Bass in avtorica številnih knjig o trženju in blagovnih znamkah, vključno z knjigama: "How brands grow" in "Better brand health", Vesna Matijević, direktorica Consumer Insights pri Ferreru, Bojan Radlović, digitalni direktor skupine Fortenova in predsednik uprave MultiPlusCard, Andrej Tonković, direktor marketinga v agenciji Arbona, Martin Koprek, direktor za medije v agenciji Ascanius Media. Iz ZDA prihajata Daria Nemčonok, CEO LeverUp in Aleksandar Kaszewski, Enterprise Account Executive za Salesforce.
O marketinškem dvoboju: "Philip Kotler – Byron Sharp", bosta razpravljala Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja Neoplante in Predrag Ćirović, generalni direktor GfK Srbija.
O marketinških izzivih, s katerimi se vsakodnevno soočajo proizvajalci, bodo na okrogli mizi razpravljali: Kristijan Matošević, svetovalec za trženje pri agenciji Abnormal, ki bo gostil naslednja imena panela. To pa so: Nikša Farac, direktor marketinga v Krašu, Gašpar Novak, direktor sektorja marketinga in razvoja v Zvijezdi Plus in Dino Martinović, direktor marketinga, Stanić Beverages Group.
Letošnja konferenca bo potekala pod sloganom:" Stay ahead of the game" , teme pa so: "trendsetting, izvirnost in učinkovitost".
Več na spletni strani Marketing Summit revije Instore.