SLO bocni levo
SLO bocni desno

1. Marketing FMCG Summit Ljubljana, 4. april 2024 (UDELEŽENCI OKROGLE MIZE - RANKO JELAČA, Lactalis)

Predstavljamo udeleženca okrogle mize

Slovenija

26.03.2024

RANKO JELAČA (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group)

O GOVORNIKU

Tisti, ki poznajo Ranka, bi verjetno rekli, da je zelo energična oseba z močnim vodstvenim ozadjem in visoko mednarodno ravnijo izkušenj.  Svojo poslovno pot je začel že med študijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ko je s svojimi prijatelji leta 1998 na Hrvaškem ustanovil "indoor" marketinško agencijo (posel je po štirih letih nato prodal).

Jeseni 2001 je prevzel funkcijo vodje marketinga in prodaje v agenciji Asobi, ki se je ukvarjala z vzpostavitvijo in dizajnom spletnih strani.

Aprila 2005 je prišel v izpostavo španske multinacionalke Ralita – URSA, kjer je bil dobra tri leta na poziciji vodje marketinga za jadransko regijo.

Nato ga je pot za naslednjih 8 let vodila na področje FMCG: najprej je bil tri leta marketinški direktor hrvaškega Kraša, nato pa je pet let deloval v sedanji Atlantic Grupi in sicer prvi dve leti kot generalni direktor divizije pijač Droge Kolinske, po prestrukturiranju pa je najprej prevzel funkcijo direktorja marketinga za SPP Pijače, nazadnje pa je bil na mestu direktorja prodaje in marketinga za SPP Športne in funkcijske prehrane (Multipower) v Nemčiji.

Za mnoge nekoliko presenetljivo je nato marca 2016 prevzel mesto člana uprave odgovornega za marketing in komercialo pri Telekomu Slovenije. Po koncu štiriletnega mandata in praktično z začetkom koronskega časa je dobro leto bil na mestu izvršnega podpredsednika tehnološkega zagonskega podjetja, a že kmalu ugotovil, da potrebuje in predvsem veliko bolje funkcionira v bolj stabilnem, korporacijskem poslovnem okolju.

Aprila 2021 je tako prišel v skupino Lactalis, kjer je prevzel funkcijo direktorja marketinga za regijo LESE, ki vključuje 12 držav s področja Jadrana in Balkana.

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je diplomiral in magistriral iz menedžmenta (2004), znanje iz menedžmenta pa je kasneje izpopolnjeval še na poslovni šoli v Madridu in Massachusetts Institute of Technology, Sloan School of Management.

OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.

Program

07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk, 
09.00–10.30  Pozdrav organizatorja.

Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)

Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
 ("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
 
10.30–11.10  Odmor za kavo

11.10–13.00 

Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail: 
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
 
13.00–14.20  Kosilo

14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?

Predstavljamo udeleženca okrogle mize:

Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).

DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.

(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)

16.00–17.00  MREŽENJE

Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/

Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si
Aljoša Parotat tel: 068 622 638, aljosa@b2bmedia.org.