Srbija: 10.marketinška konferenca revije InStore 27. marca v Beogradu

NAPOVED

Regionalne

22.02.2023

Osrednja konferenca o trženju blagovnih znamk in storitev FMCG v enem samem dnevu prinaša najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju FMCG marketinga ter predstavlja najnovejše marketinške pristope v Srbiji, regiji in svetu.

Tokratni, že jubilejni, 10. marketing Sumit revije InStore, bo potekal v hotelu Hyatt Regency Beograd 27. marca.

Ponovno pričakujemo 350+ udeležencev, tistim, ki se nameravajo prijavit pa ponujamo:

• prisotnost na vseh predavanjih v živo v hotelu Hyatt
• nepozabno »live« doživetje
• osrednje srečanje trženjskega sektorja FMCG
• učenje in podajanje znanja globalnih, regionalnih in lokalnih marketinških strokovnjakov
• ekskluzivne in dragocene vsebine s poudarkom na sektorju FMCG in prodaje na drobno
• edinstveno priložnost za druženje & mreženje
• seznanitev s ponudbo razstavljavcev & B2B srečanja
• odmore za kavo in degustacijo
• samopostrežno kosilo
• darilne vrečke za vse udeležence

&

"ONLINE" (dostop do platforme METAVERSE 365 dni v letu)
600+ udeležencev. Kaj je še treba izpostaviti?:
• to bo fantastična, nova 3D izkušnja za uporabnike platforme,
• virtualna marketinška skupnost FMCG,
• celoten posnetek konference (za ogled v realnem času ali previjanje nazaj),
• dodatne EKSKLUZIVNE vsebine,
   10+ predstavitev agencij za tržne raziskave,
   5+ tematskih "sob",
   trženje novih, regionalnih vsebin med letom,
   (Slovenija, Hrvaška, BiH, S.Makedonija in Srbija),
• promocija blagovnih znamk & storitev v inovativni, 3D obliki,
• povezovanje in komuniciranje z drugimi udeleženci in govorci.

Panel
Strategije trženja na drobno: Kaj bo v središču pozornosti leta 2023?

Nataša Pavlović, direktorica marketinga, Mercator S
Moderator: Vera Lloyd-Thomas, svetovalka za poslovno strategijo

in številni drugi govorniki in panelisti...

Študija primera
Trženje v športu: katere znamke FMCG zmagujejo in kako?

Dejan Kozlina, vodja marketinga Olimpijskega komiteja Srbije

Nevromarketing
Najnovejši trendi v razvoju nevroznanosti in posledice za trženjsko delovanje podjetij na (srbskem) trgu:

Darko Lukić, direktor AMMC

Marketinški dvoboj
Philip Kotler proti Byronu Sharpu: dva najboljša teoretika trženja, kdo ima prav?

Več na posebni spletni strani: www.marketing-summit.rs

Prijave so v teku, izkoristite popust za zgodnje prijave do 7. marca!