Srbija: Nelt in Polimark združujeta moči za nadaljnjo rast na trgu

AKTUALNO

Regionalne

02.02.2024

Podjetje Nelt je sklenilo partnerstvo s podjetjem Polimark in tako razširilo distribucijski portfelj v Srbiji. Pričakujejo se, da jim bo prvo leto partnerstvo prineslo prihodek v višini 34 milijonov evrov in ustvarilo več kot 60 novih delovnih mest.

"S tradicijo, vrednotami in vizijo prihodnosti, ki si jih delimo s Polimarkom, verjamemo, da je skupni uspeh zagotovljen. Prepričan sem, da bomo s kakovostnim delom na terenu in doseženimi rezultati v celoti upravičili zaupanje Polimarka, a tudi naših strank na srbskem trgu. Skupina Nelt ima dolgoletne izkušnje na področju distribucije in zelo močno mrežo, ki sta bistvena dejavnika za začetek uspešnega partnerstva s Polimarkom. Poudaril bi še, da sta obe podjetji usmerjeni v inovativnost in kakovost izdelkov in zato bomo skupaj trgu zagotovili še širšo in boljšo ponudbo," je povedal Robert Jenovai, izvršni direktor Skupina Nelt za srbski trg.

Polimark so ustanovili leta 1989, proizvodnja prve blagovne znamke pa se je začela leta 1992.

V podjetju poudarjajo, da je njihov poudarek vedno na kakovosti izdelkov, kar jim je omogočilo prevzem vodilnega položaja na trgu.

"Naš fokus bo še naprej na kakovosti, proizvodnji, blagovnih znamkah in izvozu, na distributerju pa je, da s svojimi storitvami naredi naš portfelj še bolj dostopen. Prepričan sem, da smo naredili dobro potezo, saj nam partnerstvo z Neltom zagotavlja korak naprej v distribuciji in tržnem deležu. To partnerstvo predstavlja pomemben korak za obe podjetji, ki odpira nove priložnosti za rast in širitev na srbskem trgu in je v zadovoljstvo vseh naših potrošnikov," je dejal Vojin Starčević, lastnik Polimarka.

Poleg priznanih blagovnih znamk kečapa, majoneze in gorčice Polimark proizvaja široko paleto izdelkov, kot so: jedilne in margarine za namaz, kuhan in konzerviran paradižnik, različne omake in prelivi, univerzalne začimbe, smetane za kuhanje in stepena smetana. Dnevna proizvodna zmogljivost Polimarka se je z začetnih 120 kg povečala na 140 ton, pri čemer je več kot 50 % izdelkov namenjenih trgom izven Srbije.

Vir: InStore
Foto: Nelt