SLO bocni levo
SLO bocni desno

Severna Makedonija: Nelt in Fortenova začela s sodelovanjem

AKTUALNO

Regionalne

07.03.2023

Podjetji Nelt in Fortenova sta v začetku leta 2023 začeli s sodelovanjem na trgu Severne Makedonije, kjer Nelt zagotavlja logistične in distribucijske storitve za blagovne znamke blagovnih znamk podjetij Fortenove, Jamnice in Dijamanta.

Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je Severna Makedonija že zdaj eden najpomembnejših izvoznih trgov za Jamnico, saj je ledeni čaj Jana tam vodilni v kategoriji, Jana pa med petimi naj negaziranimi vodami.

Za Dijamant bo ta trg v letu 2023 eno izmed strateških izvoznih usmeritev,v Severni Makedoniji pa tržijo celo paleto izdelkov. Olje, jedilne in margarine za mazanje, majoneze in prelive na osnovi majoneze pod blagovnima znamkama Dijamant in Dobro jutro itd.

"Z začetkom sodelovanja s tako uglednim partnerjem, kot je Fortenova, smo naredili velik korak naprej. V skladu z aktualno strategijo Skupine Nelt pospešeno poslujemo in veseli smo, da bomo v svojem portfelju imeli tako pomembne blagovne znamke, kot so: Jamnica, Jana in Dijamant," je povedal Saško Blaževski, izvršni direktor Skupine Nelt za trg Severne Makedonije.

"V prihodnjem obdobju pričakujemo, da bomo preko sodelovanja z Neltom še razširili našo ponudbo v trgovinah, tako da bomo do konca leta s sedanjih 1200 vstopili v več kot 2000 trgovin v Severni Makedoniji. Za nas je zelo pomembno, da na trg lansiramo izdelke, ki so manj poznani in imajo velik potencial, cilj pa je doseči rezultate, ki jih imamo z Jano ledenim čajem in  vsemi ostalimi blagovnimi znamkami, ki bodo prisotne na tem trgu. V prihodnjem obdobju bomo na trgu Severne Makedonije prisotni s skoraj celotno ponudbo v kateri so: Jana, Jamnica, Jana vitamini, Jana ledeni čaji, Jana s sadnim okusom, Mg Mivela, Sara, Toco, Prosport in ProGame," je povedal Dejan Varga, direktor izvoza skupine pijače skupine Fortenova, v okviru katere deluje Jamnica.

Po drugi strani Dijamant s tem ekskluzivnim partnerstvom krepi svojo osredotočenost na trg Severne Makedonije in povečuje svojo prisotnost na trgovskih policah, kar je poleg odprtja nove tovarne za proizvodnjo surovega in jedilnega olja v Zrenjaninu najboljši način za obeležitev letošnje jubilejne 85-letnice poslovanja.

Sicer pa so, kot dodajajo, ob začetku novega sodelovanja v Skopju potekali uvodni sestanki, na katerih so se izvozne ekipe predstavile ins spoznale.