O izzivih trgovcev so govorili na okrogli mizi, ki so jo pripravili v okviru današnje konference TZS.
Ljudmila Pintar iz podjetja Rudnidis je v luči inflacije povedala, da vseh dodatnih stroškov niso mogli prenesti na cene. "Zaradi skrbi za kupca kot tudi konkurenčnosti si prizadevamo, da so naše cene dostopne," je dejala. Opazila je, da je slovenski kupec zelo ozaveščen: "Vsi poznajo akcije."
Miha Drganec iz podjetja Big Bang je povedal, da kupci po epidemiji covida-19 prihajajo v trgovine manj pogosto, a kupujejo dražje izdelke. Toda zdaj so znotraj visoko kakovostnih izdelkov že začeli izbirati izdelke z nižjo ceno. Poleg tega je vedno več nakupov na obroke.
Jože Smolič iz Petrola pa je opozoril na pomanjkanje delovne sile. V prihodnjih letih bo največji izziv podhranjenost z ljudmi, je dejal in menil, da si bodo morali pomagati z delovno silo iz regije. Ob tem avtomatizirajo postopke. "Na avtomatske črpalke se slovenski kupec še ni navadil, se pa bo moral," je dejal.
Vir: Sta
Foto: Arhiv Instore