Nova blagovna znamka bo imela logotip in embalažo, kmalu pa bodo začeli novo marketinško kampanjo, namenjeno vzpostavljanju čustvene povezave s kupci, kot so zapisali v sporočilu za javnost.
Prehod na bovo blagovno znamko Signature Select ("v prevodu Izbran podpis") že poteka v trgovinah: Albertsons, Safeway, Vons, Jewel-Osco, Shaw's in drugih, ameriški trgovec pa upa, da bodo projekt dokončali v začetku leta 2024.
"Signature Select je odslej naša vodilna blagovna znamka, ki kupcem ponuja neprimerljiv izbor kakovostnih izdelkov po neverjetni vrednosti.Neverjetno smo ponosni na našo družino blagovnih znamk Signature in z združevanjem teh podznamk pod enim imenom gradimo večjo prepoznavnost blagovne znamke, spodbujamo zvestobo blagovni znamki in ustvarjamo stranke za vse življenje," je povedala Jennifer Saenz, izvršna podpredsednica in direktorica prodaje pri Albertsons Cos.
Signature SELECT ponuja že več kot 8.000 izdelkov, med katerimi so pakirane solate, sladoledi, zamrznjene pice, kava, papirna galanterija, testenine, prigrizki, konzervirana zelenjava in sadje ter mleto goveje, svinjsko in piščančje meso.
Zaradi poenotenja blagovnih znamk so izdelki Signature SELECT opremljeni z novim logotipom in enotno zasnovo embalaže v celotni ponudbi kategorij izdelkov, kar bo kupcem omogočilo preprosto prepoznavanje blagovne znamke.
Leta 2016 so po združitvi podjetij Albertsons in Safeway družino blagovnih znamk Signature dodali v ponudbo trgovin Albertsons.
Zgodovina blagovne znamke s črko »S« sega v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je Safeway prodajal izdelke pod blagovno znamko »S«, vključno z mlekom, kruhom, sladoledom, kavo, želeji, brezalkoholnimi pijačami, mesom za kosilo, konzerviranim sadjem in zelenjavo, zamrznjenimi živili in izdelki iz papirja.
Blagovna znamka 'S' je ostala nosilna zasebna blagovna znamka za Safeway do leta 2012, ko je podjetje umaknilo istoimensko znamko in združilo svoje izdelke pod blagovnimi znamkami Safeway Kitchens, Safeway Farms, Safeway Home in Safeway Care, ki so na koncu postale združene.
»Ko smo razvijali marketinško kampanjo, ki bo spremljala našo razširjeno vodilno blagovno znamko Signature Select, smo vedeli, da želimo proslaviti vrline blagovne znamke kakovosti, okusa, vrednosti in udobja. Naš Signature prikazuje tople, prijetne prizore, ki blagovno znamko Signature Select postavljajo v središče življenjskih trenutkov. Ustvarjamo čustveno povezavo z našo stranko in ji kažemo, kako imajo lahko vsakdanje priložnosti svoj značilni okus in slog« je povedal Brandon Brown, višji podpredsednik lastnih blagovnih znamk pri Albertsons Cos.
Signature SELECT vključuje zaupanja vredna imena kot so: O Organics, Lucerne, Open Nature, Primo Taglio, debi lilly design, waterfront BISTRO, Soleil in Value Corner.