SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Kroger s padcem prodaje v tretjem četrtletju

ANALIZA

Svetovne

09.12.2024

Trgovec je poročal o padcu prodaje v tretjem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem leto prej, s 34 milijard dolarjev na 33,6 milijarde dolarjev.

Padec prodaje so v družbi pripisali prodaji lekarniške dejavnosti v začetku oktobra letos, za 464 milijonov dolarjev, kar je prodajo družbe v tem obdobju zmanjšalo za približno 340 milijonov dolarjev.

Bruto marža je v tem obdobju znašala 22,9 %, kar je povečanje za 51 bazičnih točk v primerjavi z enakim obdobjem lani, dobiček iz poslovanja pa je dosegel 828 milijonov dolarjev.

Dobiček na delnico je znašal 0,84 dolarjev.

"V tem četrtletju smo še naprej povečevali število gospodinjstev, ki nakupujejo v naših trgovinah, tako da strankam zagotavljamo izjemno vrednost z nizkimi cenami, prilagojenimi ponudbami in odličnimi izdelki iz linije blagovne znamke ter brezhibno nakupovalno izkušnjo. Zaposlenim se zahvaljujemo za nenehno prizadevanje za izboljšanje uporabniške izkušnje. Čeprav pričakujemo, da bo makroekonomsko okolje v prihodnjem obdobju ostalo negotovo, nam moč našega modela daje zaupanje v  sposobnost zagotavljanja vrednosti strankam in vlaganja v naše zaposlene, hkrati pa ustvarjamo privlačne in trajnostne rezultate za delničarje," je dejal Rodney McMullen, predsednik in izvršni direktor.

Oktobra 2022 sta podjetji (Kroger in Albertsons) objavili novico o združitvi, ki je vključevala skupnost izbranih trgovin, reklamnih pasic, distribucijskih centrov, pisarn in blagovnih znamk zasebnih blagovnih znamk družbi C&S Wholesale Grocers, da bi pridobili regulativno odobritev, ki še vedno čaka na zeleno luč.

Aprila letos je veriga spremenila pogodbo o prodaji premoženja s C&S Wholesale Grocers, tako da je ta vključila dodatnih 166 trgovin.

Podjetje bo tako trgovcema plačalo približno 2,9 milijarde dolarjev v primerjavi s prej dogovorjenimi 1,9 milijarde dolarjev.

"Medtem ko čakamo na odobritev, ostajamo prepričani v svojo moč. Živilska industrija je bila vedno konkurenčna in bo taka ostala tudi po tej združitvi. Zavezani smo k zaključku tega procesa, saj bo združitev podjetij Kroger in Albertsons zagotovila pomembne in merljive koristi za stranke, zaposlene in skupnost po vsej državi, nižje cene, varnejša delovna mesta in večji dostop do sveže, cenovno dostopne hrane," je še dejal McMullen.

Vir: InStore
Foto: Kroger