VB: Lidl higienske izdelke oblepil z oznako »Good to Give«

AKTUALNO

Svetovne

21.03.2023

Oznako so dodali desetim osnovnim izdelkom za higieno in osebno nego.

Lidlova oznaka 'Good to Give' (dobro je dajati) vključuje higienske izdelke, ker se želi diskontni trgovec z živili spoprijeti z naraščajočo higiensko revščino v Združenem kraljestvu.

Kupci imajo možnost donacije za 10 osnovnih higienskih izdelkov oz. izdelkov za osebno nego, vključno s plenicami, tamponi in zobno pasto z omenjeno oznako »Dobro je darovati«.

Predmete lahko kupci prostovoljno oddajo na obstoječih točkah za darovanje, ki se nahajajo za blagajnami v vseh trgovinah z živili, dobrodelni prostovoljci pa jih prevzemajo vsak teden.

"Ker kriza življenjskih stroškov še naprej bremeni lokalne skupnosti, želimo preseči našo zavezo, da vsem omogočimo dostopnost dobre hrane, tudi z drugo podporo, ki jo lahko zagotovimo. Higienska revščina je vsakodnevna realnost za več kot 3,2 milijona odraslih v tej državi in ​​naši dobrodelni partnerji, ki dan za dnem delajo z ljudmi v stiski, so nam povedali, da se težava le še povečuje. Upamo, da bomo lahko z zagotavljanjem nepovratnih sredstev in ponovnim spodbujanjem naših strank, da donirajo na nekoliko drugačen način, dobili več osnovnih, a vitalnih izdelkov," je dejal Lidl GB Senior Manager CSR Mark Newbold.