Rasti prihodkov so botrovale predvsem višje cene. Ob naraščajočih stroških je bil medtem čisti dobiček z 2,68 milijarde evrov nižji za 19 odstotkov.
Iz Heinekena so danes sporočili, da so lani količine prodanega piva povečali za 6,9 odstotka na 256,9 milijona hektolitrov, od tega je rast v azijsko-tihomorski regiji npr. dosegla 29 odstotkov, v Evropi, Afriki in na Bližnjem vzhodu pa le za 1,5 odstotka. Skupne količine prodanega piva so tako dosegle ravni iz časov pred izbruhom epidemije covida-19.
Ker je nizozemski velikan ob visoki inflaciji zvišal tudi cene, so bruto prihodki narasli za 30 odstotkov na 34,68 milijarde evrov, čisti prihodki pa za 31 odstotkov na 28,72 milijarde evrov.
Ob naraščajočih stroških je dobiček iz poslovanja padel za 4,5 odstotka na 4,28 milijarde evrov, čisti dobiček pa za 19 odstotkov na 2,68 milijarde evrov.
Za letos v skupini napovedujejo povratek k rasti dobičkovnosti, saj naj bi se dobiček iz poslovanja okrepil za pet do deset odstotkov.
"Veseli me, da smo zabeležili dobre rezultate v okolju, ki ostaja negotovo in zahtevno," je ob objavi poročila za zadnje lansko trimesečje in celotno 2022 zapisal prvi mož Heinekena Dolf van den Brink.
Drugega največjega svetovnega pivovarja je koronska kriza tako kot njegove tekmece zaradi zaprtja turističnih objektov in gostinskih lokalov močno prizadela, skupina pa je število zaposlenih oklestila za desetino oziroma okoli 8000. V 2020 je tako beležila padec prihodkov in izgubo, predlani pa je prihodke nato okrepila in zabeležila dobiček.