S tem partnerstvom bo Spar pridobil dostop do globalnih vpogledov v podatke o potrošnikih in napovedne analitike, ki temeljijo na umetni inteligenci.
Sodelovanje bo podjetju omogočilo, da bo izvedelo več o zvestobi kupcev in potrošniških trendih ter to znanje uporabilo za identifikacijo ciljne publike na vsakem od trgov, na katerih deluje in izboljšalo učinkovitost svojih marketinških prizadevanj.
V podjetju poudarjajo, da želijo v okviru partnerstva kupce postaviti na prvo mesto in zadovoljiti spreminjajoče se zahteve.
"Z veseljem oznanjamo partnerstvo z agencijo Circana, ki nas bo podpirala tako, da bo našim partnerjem ponudila odlične vpoglede za izboljšanje uporabniške izkušnje. Circana je inovativen partner, ki deli našo vizijo, da smo lokalno pomembni in mednarodno močni," je dejal Tom Rose, vodja mednarodnih operacij pri Spar International.
"Veseli nas, da smo postali Sparov zaupanja vreden partner. Naša napredna tehnologija in analitika jim bosta zagotovili praktične vpoglede, ki bodo vodili do še učinkovitejših promocijskih kampanj. S sodelovanjem z nami bo Spar lahko hitro dostopal do vpogledov in korakov, ki jih morajo sprejeti za izboljšanje svojega poslovanja," je dejal Brad Shelton, globalni predsednik maloprodaje in sodelovanja proizvajalcev pri Circani.
Vir: InStore
Foto: Spar International