Nova predsednica uprave je na tem mestu zamenjala Marto Bułhak, ki po nekaj več kot treh letih in pol, preživetih v Heinekenu Hrvaška, nadaljuje pot znotraj družbe v Sloveniji kot predsednica uprave Pivovarne Laško.
Maud Meijboom-van Wel se je Heinekenu pridružila leta 2002, ko je delala na različnih komercialnih in vodstvenih položajih, med ostalim je bila vodja trženja blagovne znamke Amstel.
Leta 2013 se je preselila na Novo Zelandijo in kasneje v Malezijo, kjer je opravljala funkcijo direktorice marketinga v lokalnih operativnih podjetjih Heinekena.
Leta 2017 je postala članica vodstvene ekipe Heineken kot direktorica razvoja blagovne znamke Heineken APAC in globalnih komunikacij. Na tem položaju je bila odgovorna za preobrnitev padajočega trenda blagovne znamke v azijsko-pacifiški regiji, kot tudi za lansiranje Heinekena 0.0 v tej regiji.
Poleg tega je bila odgovorna za razvoj več globalnih in lokalnih kampanj za Heineken, bila pa je tudi članica upravnega odbora "Thai Asia Pacific Brewery" (TAPB).
Na Hrvaško prihaja z mesta predsednice uprave Heineken Lanka, kjer je začela z lokalno proizvodnjo Heinekena in vodila podjetje ter ekipo skozi hudo gospodarsko krizo v državi ter procesa prodaje deležev in ustanavljanja novega podjetje.
Maud na Hrvaško prinaša svoje bogate izkušnje in strast pri gradnji blagovnih znamk, uvajanja inovacij, razvoja ljudi in kulture raznolikosti, enakosti in vključevanja.
Nadaljevala bo z uresničevanjem strategije EverGreen znotraj Heinekena Hrvaške, kot nova predsednica uprave pa bo neposredno odgovorna Dimitru Alexievu, direktorju Heinekena za Evropo.
Vi/Foto: Instore