Španija: Eroski je lansiral lastno blagovno znamko veganske hrane

AKTUALNO

Svetovne

09.02.2023

Španska veriga supermarketov Eroski je predstavila svojo prvo ponudbo lastne blagovne znamke, namenjeno veganom, vegetarijancem in fleksitarijancem.

Linijo Eroski Veggie so prvotno predstavili s približno 20 izdelki, vključno s falaflom, tofujem, humusom in nekaterimi vrstami rastlinskega mleka.

Na voljo so tudi mesni nadomeski, kot so: burgerji in piščančja krila, skupaj z pripravljenimi jedmi, kot so: lazanja, španska omleta in rižota.

Pozneje v letu naj bi dodajali več rastlinskih izdelkov.

Ponudba poseduje certifikat V-Label, ki potrjuje, da izdelki ne vsebujejo živalskih beljakovin, nekateri izdelki pa so tudi certificirani kot ekološki po EU Euroleaf.

Po podatkih podjetja 44 % Špancev kupuje vegetarijanske izdelke, medtem ko 7,8 % tistih, starejših od 18 let, pravi, da uživajo rastlinsko prehrano.

Španija prav tako postaja pomemben igralec, ko gre za  beljakovinske nadomestke in inovacije, lani pa so jo imenovali za eno izmed desetih najboljših evropskih držav s hrano kar zadeva ponudbo.

"Naša zavezanost zdravju in trajnosti kažeta, da si prizadevamo razširiti raznolikost naše ponudbe, tako da lahko potrošniki v naših trgovinah najdejo vse, kar potrebujejo za prehrano," je dejal Alejandro Martínez Berriochoa, direktor za zdravje in trajnost pri Eroski.