Bruto prodaja skupine je dosegla 4,5 milijarde evrov, k čemur je prispevala prodaja hrane, ki se je povečala za 2,9 % na 4,3 milijarde evrov.
Kljub naraščajočim operativnim stroškom, v primerjavi z enakim obdobjem leta 2024, je Eroski uspel nadzorovati stroške s stalnimi pobudami za učinkovitost, kar je privedlo do EBITDA v višini 251 milijonov evrov, kar je 1,8-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.
V Eroskem so pozitivne rezultate pripisal naložbam v promocijske dejavnosti in prizadevanjem za omejevanje cen, ki so se začela konec leta 2021.
Rosa Carabel, izvršna direktorica podjetja Eroski, je o poslovanju podjetja v tretjem četrtletju dejala: »Četrtletje se je zaključilo v skladu z našimi napovedmi, kar potrjuje moč poslovnega modela in učinkovitost ukrepov, sprejetih za okrepitev našega konkurenčnega položaja. Še naprej napredujemo pri uvajanju pobud za izboljšanje učinkovitosti, od katerih jih veliko podpirajo napredna analitika in orodja umetne inteligence.«
V letu 2026, zadnjem letu svojega trenutnega strateškega načrta, nameravajo še dodatno okrepiti svoj model trgovin v bližini in se še naprej osredotočati na blagovne znamke zasebnih blagovnih znamk in proizvajalcev ter na lokalne izdelke.
Hkrati načrtujejo pospešitev digitalizacije in večkanalnih strategij ter izboljšanje učinkovitosti v celotni vrednostni verigi, hkrati pa ohraniti zavezanost trajnosti.
Eroski upravlja mrežo več kot 1500 trgovin po vsej severni Španiji, od Galicije do Balearskih otokov in ima 12,7-odstotni tržni delež.
Trdijo, da so vodilni na trgih v Baskiji, Navarri in Galiciji ter na Balearskih otokih.
Vir: esm
Foto: Eroski

