Pri potrošnikih še vedno narašča priljubljenost uporabe spletnih primerjalnikov, ki jih informirani in preudarni spletni kupci s pridom izkoriščajo.
Na enem mestu tako najdejo ugodno ponudbo izdelka, ki ga iščejo. In po čem trenutno najbolj povprašujejo slovenski spletni kupci in potrošniki vzhodne in srednje Evrope?
V zadnjem mesecu zaznavamo pričakovan sezonski skok povpraševanja po pustnih kostumih.
Veliki zmagovalci, kar se tiče izkazanega nakupnega interesa, so v skoraj vseh državah CEE regije tudi - parfumi. Verjetno je velika ponudba parfumskih izdelkov v zadnjem času pritegnila potrošnike k iskanju najprimernejšega in ugodnega parfuma na spletu - ki bo hkrati lahko tudi lepo darilo ob prihajajočih praznikih - valentinovem in dnevu žena.
V Sloveniji se je v zadnjih 30-ih dneh povpraševanje po parfumih povečalo za kar 114 %, na Hrvaškem za 80 %, v Romuniji za 24 %, v Bolgariji 23 %, na Slovaškem za 22 % ter na Češkem za 13 %.
Hkrati na primerjalnih platformah v regiji opažamo tudi trend dviga povpraševanja potrošnikov po pasji hrani. Videti je, da potrošniki iščejo predvsem najugodnejšo ponudbo, saj povprašujejo po identičnih blagovnih znamkah, kot je bilo mogoče zaznati v preteklosti. Zavezanost in zaupanje do določenih blagovnih znamk se torej ni spremenilo, videti pa je, da se je povečala cenovna občutljivost, ki vodi spletne kupce k še preudarnejšim odločitvam ter večjemu informiranju pred dejanskim nakupom. Pri povpraševanju po pasji hrani gre nemara tudi za t.i. ROPO efekt (research online, purchase offline), kjer se potrošniki pri svojem nakupnem iskanju odpravijo najprej na platforme za primerjalno spletno nakupovanje, kjer preverijo ceno v različnih spletnih trgovinah, nato pa se za dejanski nakup odpravijo v fizično trgovino.