SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore Slovenija: FMCG Summit, 11. novembra, Four Points by Sheraton Mons, Ljubljana

Slovenija

07.11.2025

Največji FMCG dogodek v Sloveniji bo tudi letos združil trgovce, proizvajalce in distributerje. Letos ga bo povezovala Nataša Briški.

Nataša Briški

Nataša je diplomirana univerzitetna novinarka, magistrica politologije, soustanoviteljica in direktorica Zavoda Metina lista. Od leta 2012 vodi ekipo, ki ustvarja vsebine za neodvisno spletno mrežo Metina lista (metinalista.si), je so-avtorica podkastov o medijih (Metin čaj), o zadevah EU (Evropska četrt) in notranjepolitičnem dogajanju v Sloveniji (LD;GD). Deluje kot svetovalka za strateško komuniciranje in upravljanje z družbenimi omrežji ter novimi medijskimi platformami, različnim organizacijam, posameznikom in posameznicam pa svetuje s področja odnosov z javnostmi, učinkovitega medijskega komuniciranja in javnega nastopanja. Je ambasadorka destinacije Kočevsko. Nataša Briški je kariero sicer začela na lokalnem radiu Univox (1993–1997), potem pa med leti 1995 in 2011 v različnih vlogah delala za največjo in najbolj gledano komercialno TV v Sloveniji – POP TV. Bila je del prve ekipe mlajših voditeljev in voditeljic, ki so pripravljali krajša popoldanska poročila, kot novinarka, voditeljica in redaktorica je urejala in vodila športni program (Športnih 24ur, Športna scena, Golf na POP TV), med leti 2003–2010 je bila zunanjepolitična dopisnica 24ur iz Washingtona, od 2010 – 2011 pa del zunanjepolitične redakcije oddaje 24ur. Iz Združenih držav Amerike je kot dopisnica poročala tudi za BBC World Report (2005–2006). Članke, komentarje in razmišljanja objavlja na Metini listi in občasno v drugih medijih. Bila je kolumnistka RTV oddaje Studio City (2018–2022). Decembra 2013 je bila med govorci na TEDx Ljubljana – The Power of Responsible Ideas (Zahtevajmo družbeno-odgovorne medije). Med več kot 1000 prijavljenimi je bila leta 2016 izbrana v 12-člansko evro-arabsko ekspedicijo na Severni pol, ki ga je 21. aprila 2018 tudi osvojila. O ženski mednarodni odpravi je bil posnet dokumentarni film Exposure in napisana knjiga Polar Exposure, ki jo je izdala založba Penguin Random House. Nataša je tudi avtorica znanstvene monografije o procesu izbire predsedniških kandidatov na ameriških volitvah – “Prek koruznih polj v Iowi do Bele hiše” (2009). Med leti 2019–2024 je bila članica Sveta za človekove pravice.

 

Kdo so bili udeleženci konference zadnjih dveh dogodkov FMCG SUMMIT Ljubljana (275+)?

→ 50+ izvršni oz. glavni direktorji in/ali (so)lastniki podjetij
→ 120+ prodajno osebje (vodje prodaje, KAM)
→ 45+ vodje marketinga, blagovnih znamk, blagovnih skupin in marketinški specialisti
→ 25+ osebe iz nabavnih oddelkov trgovcev (vodje oddelkov, kategorij)
→ 15+ osebe iz agencij (pretežno raziskovalnih, medijskih)
→ 20+ mediji in izobraževalne ustanove ter ostali
→ odlična priložnost za mreženje, predavanja strokovnjakov in predstavitev vaših izdelkov ter storitev.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.fmcg-summit.si


PROGRAM
🔸 Vpogled v trgovske blagovne znamkeKatja Bizjak, Client Business Partner  Adriatics, NielsenIQ

🔸 Razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vloga promocij in letakov – Ronald Luisser, Partner & Managing Director Austria, FOCUS Marketing Research GmbH

🔸 Digitalni mediji na prodajnem mestu, ki delujejo (in zakaj nekateri ne delujejo) – Tony Durham, TD Consulting in ex Procter & Gamble – Customer Needs Director Europe, India, Middle East & Africa

🔸 Retail or Media – full potential now emerging – Robert Jozić, Director, Schwarz Media GmbH

🔸 Evropski trendi in perspektive lokalnih trgov: pogled v prihodnost – Hans Eysink Smeets, Partner, Eysink Smeets Retail Strategy Consultants

🔸 Zakaj ženske zmagujejo v analitiki, a izgubljajo v pogajanjih? + Pametnejša pogajanja in UI – Davorka Biondić Vince, Owner & Director, Biondi Consulting & Education

🔸 Če želiš prodati več, začni govoriti kot – človek. Kako majhne spremembe vodijo do večjih prihodkov – Goran Tintor (vodja oddelka Marketing Intelligence, Direct Media)

Več na: www.fmcg-summit.si