Velika Britanija: Tesco izloča plastiko iz pekarn in (ponovno) prodaja kruh v rinfuzi

Svetovne

02.11.2022

Največji trgovec na Otoku Tesco se vrača v dneve tradicionalnih pekarn z odstranjevanjem plastike in usmerjanjem na prodajo številnih najbolj priljubljenih izdelkov s prodajo štruc kruha brez plastičnih vrečk in nepotrebne embalaže.

 
 
 
Na ta način bodo letno odstranili kar 33 milijonov kosov plastike iz kruha in krofov ter zmanjšali količino plastike, ki se uporablja za pakiranje peciva, za več kot 120 ton vsako leto.Skoraj 25 linij pekovskega kruha v supermarketih že zdaj prodajajo v rinfuzi ("razsutem stanju"), čeprav lahko kupci še zahtevajo papirnate vrečke, če to želijo.Krofi se bodo zdaj prodajali v papirnati vrečki, ki jo je mogoče v celoti reciklirati, s steklom.S potezo, ki znatno zmanjšuje količino uporabljene plastike, so se tudi rogljički in čokoladna peciva s plastičnih pladnjev "preselili" na tradicionalne papirnate izdelke, ki jih je mogoče reciklirati.
 
"Pecivo in krofe bomo v trgovinah ročno zapakirali v čvrste papirnate vrečke z ravnim dnom, da zagotovimo, da še vedno pridejo domov v popolnem stanju," je dejala direktorica kakovosti skupine Tesco, Sarah Bradbury
 
Catherine David, direktorica nevladne organizacije za sodelovanje in spremembo podnebnih ukrepov, WRAP, je dejala: "Pozitivno je slišati namene odgovornih o nadaljnjih korakih Tesca, ustanovnega člana The UK Plastics Pact, za odstranitev nepotrebne embalaže in reševanje plastičnih odpadkov." Ta poteza je del Tescove strategije embalaže "4Rs" za boj proti vplivu plastičnih odpadkov. Njihova najnovejša pobuda za zmanjšanje količine plastike sledi odstranitvi plastičnih večplastnih pakiranj iz različnih pijač.
 
Od uvedbe strategije "4Rs", avgusta 2019, je Tesco odstranil 1,8 milijarde kosov plastike na leto in dodatno zmanjšal embalažo za več kot 3000 ton.
 
Sadni sokovi, čips in sir so med številnimi izdelki, ki jih zdaj proizvajajo z manj plastike.Tesco je nedavno povabil dobavitelje na trajnostno srečanje in dogodek, ko so razpravljali o novih načinih za odpravo še več plastičnih odpadkov. Dogovorili so se, da s Tescom in sodelovanjem z dobavitelji do leta 2025 odstranijo plastiko iz petih milijard izdelkov lastne blagovne znamke in blagovnih znamk.