Še do konca tega meseca bo v okviru pobude »Testiraj in se uči« v trgovinah Tesca, po vsej Veliki Britaniji, naprodaj 300.000 papirnatih škatel Cadbury Heroes.
Vsaka embalaža bo imela nalepko OPRL, ki vsebuje informacije o recikliranju, poroča portal Packaging Europe.
Potrošnike vabimo tudi, da delijo svoje vtise s skeniranjem kode QR, ki se nahaja na spodnji strani ovitka, poudarjajo iz podjetja, saj da bodo te informacije prispevale k prihodnjim širšim pobudam na področju embalaže.
Ta pobuda je del globalne strategije Mondelēza: »Pack Light and Right«, v kateri si podjetje prizadeva za oblikovanje embalaže, primerne za recikliranje, uporabo recikliranih materialov, kjer je to mogoče ter izboljšanje infrastrukture in zmogljivosti za recikliranje.
Medtem v DS trdijo, da so s pomočjo strategije: »Zdaj in naprej« iz uporabe odstranili 1,7 milijarde kosov plastike, medtem ko naj bi Tesco s svojo kampanjo oz.strategijo: »4R« do aprila 2025 iz svojih izdelkov blagovne znamke odstranil več kot 2,5 milijarde kosov plastike.
"Zelo smo ponosni, da lahko napovemo lansiranje nove papirnate škatle Cadbury Heroes in se veselimo povratnih informacij potrošnikov o novi embalaži. Papirnate škatle ponovno dokazujejo Mondelēzovo zavezanost razvoju trajnostnih rešitev za embalažo, pobuda za testiranje in učenje v sodelovanju s Tescom pa nam bo pomagala pri dolgoročnih prizadevanjih za zmanjšanje uporabe novih plastik," je dejala Joanna Dias, vodja trajnostnega razvoja v Združenem kraljestvu pri Mondelēz International.
"Z veseljem sodelujemo z Mondelēz International pri še eni pobudi za trajnostno embalažo, ki bo podprla naše poslanstvo odpravljanja nepotrebnih odpadkov embalaže. V okviru svojega »Planet Planta« se v Tescu zavezujemo k zmanjšanju odtisa embalaže in sodelovanju z dobavitelji pri ocenjevanju koristi," je dodal James Bull, vodja embalaže pri Tescu.
"Ta projekt dokazuje naše tesno sodelovanje z družbo Mondelēz International pri zagotavljanju bolj inovativne embalaže kot odgovor na naraščajoče povpraševanje potrošnikov po trajnostnih rešitvah s pozitivnim vplivom. Prikazujemo, kako lahko odpravimo odpadke, ne da bi pri tem ogrozili kakovost ali oblikovanje izdelkov, od zaobljenih vogalov, ki izboljšajo videz na policah, do visokokakovostnega tiska, ki podpira prepoznavno blagovno znamko," je povedal Paul Clarke, generalni direktor za Združeno kraljestvo in Irsko pri DS Smith.
Mondelēz in Tesco sta združila moči tudi pri testiranju štirih pakiranj Cadbury Crunchie, za katere trdijo, da zmanjšujejo zunanjo embalažo na pakiranje za 60 % v primerjavi s standardnim formatom večpakiranja. Konvencionalno plastično folijo bodo nadomestile nalepke, ki vsebujejo tudi kodo QR za povratne informacije potrošnikov.
Vir: InStore
Foto: Mondelēz International

