Skupina je lani zaključila preoblikovanje 273 trgovin, prevzetih od Casinoja, v blagovni znamki Intermarche (211) in Netto (62).
"Leto 2024 je bilo za našo skupino leto preobrazbe in rasti. Strategijo komercialnega osvajanja smo uvedli po načrtih v vseh državah, v katerih delujemo, kljub gospodarskemu okolju, ki je ostalo razmeroma nestabilno v Franciji, a tudi v Belgiji, na Poljskem in Portugalskem," je dejal Thierry Cotillard, predsednik skupine Les Mousquetaires.
V Franciji je Les Mousquetaires dosegel 17-odstotni tržni delež, kar je povečanje za 0,9 odstotne točke, k čemur je prispeval prevzem 273 trgovin skupine Casino. Od teh 273 trgovin so jih 211 preuredili v trgovine Intermarché, 62 trgovin pa v trgovine Netto.
Skupni prihodki skupine v Franciji so se medletno povečali za 7,4 %, na 32,7 milijarde evrov.
Na Poljskem je Intermarché dosegel rast prometa za 1,6 %, na 1,2 milijarde evrov, medtem ko se je na Portugalskem promet Intermarchéja povečal za 3,6 %, na 1,9 milijarde evrov. Promet verige v Belgiji se je povečal za 11 %, na 1,9 milijarde evrov.
Vir: revija ESM
Foto: Intermarché