Oddelka Higiena in Zdravje sta zabeležila 3,1-odstotno ali 4,6-odstotno rast brez prihodkov sezonskih blagovnih znamk brez recepta z 2,1-odstotno rastjo obsega. Higiena je zabeležila 4,2, Zdravje pa 2,1-odstotno rast.
Segment Hrane je padel za 7,3 %, ker so ZDA prizadele težave z oskrbo in kratkoročne motnje po tornadu Mount Vernon, julija meseca.
Geografsko gledano so na trgih v razvoju zabeležili 5,5-odstotno rast, v Evropi, Avstraliji in Novi Zelandiji pa 3,9-odstotno rast medtem ko je trg Severne Amerike zabeležil petodstoten padec.
Skupina je v letu 2024 dosegla 8,6-odstotno prilagojeno rast dobička iz poslovanja, medtem ko se je bruto marža povečala za 70 bazičnih točk, na 60,7 %.
Prilagojeni dobiček na delnico se je povečal za 7,9 % in je bil podprt z nižjim številom delnic zaradi tekočih odkupov le-teh in nižjo efektivno davčno stopnjo 22,2 %.
"Reckitt spreminjamo v učinkovitejše podjetje za zdravje in higieno potrošnikov svetovnega razreda, ki se osredotočajo na našo ponudbo blagovnih znamk Power, z visoko rastjo in visokimi maržami. Okrepljena izvedba na ključnih trgih je vodila do novega izboljšanega tržnega deleža na področju zdravja in higiene z dodatno uspešnostjo in podprto z vplivnimi inovacijskimi platformami. Tudi s povečanimi naložbami v naše blagovne znamke in raziskave oz.razvoj ter začetnimi prihranki iz našega programa: "Gorivo za rast". Zelo soliden napredek nam je omogočil, da smo dosegli naše ambicije glede celoletnega neto dobička, prilagojenega dobička iz poslovanja in rasti dobička na delnico," je dejal Kris Licht, glavni izvršni direktor Reckitta.
V letu 2025 pričakujejo rast čistega dobička v razponu od 2 do 4 %, in tudi drugo leto rasti prilagojenega popravljenega dobička na delnico.
Vir: InStore
Fotog: Reckitt