Skupna prodaja v tem obdobju je znašala 6,1 milijarde evrov, delno zaradi negativnih vplivov menjalnih tečajev, predvsem argentinskega pesa, turške lire in nigerijske naire, zaradi česar je družba zabeležila 177 milijonov evrov izgube.
Bruto marža se je zmanjšala za 20 bazičnih točk, medtem ko je marža iz poslovanja dosegla organsko rast v višini 65 bazičnih točk, so sporočili iz družbe.
Prosti denarni tok je v prvem polletju znašal 440 milijonov evrov, kar je za 139 milijonov evrov več kot v enakem obdobju lani.
Geografsko se jim je prodaja v ameriški regiji v tem obdobju zmanjšala za 4 %, medtem ko so v evropski regiji zabeležili 2-odstotni padec kljub rasti na Poljskem, v Franciji in na Irskem.
V Aziji in drugih regijah so zabeležili 5-odstotni upad, v Indiji 6-odstotno rast, na Kitajskem pa 25-odstoten upad, kar so v podjetju pripisali slabemu makroekonomskemu okolju in šibkemu povpraševanju, kar je prizadelo predvsem znamki Martell in Royal Salute.
Proizvajalec žganih pijač je poročal o "zelo dobri" rasti na Japonskem in v Vietnamu ter rasti v Turčiji in Južni Afriki, medtem ko je zabeležil upad prodaje in tržnega deleža v Južni Koreji.
Družba pričakuje nizek enomestni padec organske neto prodaje in organske marže iz poslovanja na enaki ravni leta 2025.
Vir: InStore
Foto: Joakim Rolandsson/Pernod Ricard