Nizozemska: Albert Heijn širi paleto ponudbe stročnic

Svetovne

18.02.2025

Iz trgovske verige so napovedali širitev ponudbe stročnic pod trgovsko znamko AH Terra.

Po podatkih iz podjetja so stročnice, vključno s fižolom, lečo, sojo in čičeriko, vse bolj priljubljene med potrošniki, cilj Alberta Heijna pa je, da bo do leta 2030 kar 60 % prodanih beljakovin rastlinskega izvora. Skladno s tem načrtom je trgovec svojo ponudbo AH Terra razširil z novimi izdelki iz stročnic, tako da ta obsega že več kot 350 izdelkov.

"Nizozemska je pripravljena na rastlinski način življenja. Raziskave kažejo, da je polovica Nizozemcev pripravljenih zmanjšati porabo mesa. Poleg tega Nacionalni svet za prehrano priporoča, da vsi zaužijemo vsaj 150 gramov stročnic na teden. Zato strankam lajšamo kuhanje s stročnicami, prinašamo nove, okusne izdelke, privlačne oblike in obilico navdiha," je povedal Constantijn Ninck Blok, direktor trgovanja in nabave pri Albert Heijn.

Iz Podjetja so lansirali tudi pet novih paketov svežih živil AH, ki vključujejo stročnice in potrošnikom olajšajo kuhanje, saj ti prejmejo recept in vse potrebne sestavine in za pripravo.

Poleg lansiranja novih izdelkov je trgovec lansiral tudi nov videz embalaže ponudbe stročnic AH Terra ter video »Kupil sem fižol« (»Ik heb een boon gepakt«), ki duhovito "slavi" stročnice in pokaže, da je kuhanje in uživanje teh živil »pravi užitek«.

Vir/Foto: Albert Heijn