Kot so sporočili iz družbe, je bil eden od vodilnih dejavnikov rasti v tem obdobju močno povečanje spletne prodaje, za 10,1 %, na 4,5 milijarde frankov, pri čemer je trgovčeva spletna trgovina "Migros Online" zabeležila rast za 6 %, na 365 milijonov frankov.
Prodaja družbe se je povečala tudi v Švici, za 1,4 %, na 24,4 milijarde frankov.
Prodaja hrane v fizičnih trgovinah se jim je lani povečala za 0,3 % na 12,7 milijarde frankov, medtem ko so posamezni formati, kot sta Migros Partners in Voi, zabeležili 4,1-odstotno rast.
Pri neživilskih kategorijah zaznavajo trend spletnega nakupovanja, ki prizadene predvsem specializirane verige za katere je skupina napovedala prodajo.
Kupce imajo že za verige Melectronics, SportX in Bike World, za verigi Micasa in Do it + Garden pa iskanje še poteka.
"Rezultati potrjujejo, da smo z osredotočanjem na naše supermarkete na pravi poti," je dejal Mario Irminger, predsednik izvršnega odbora Zveze zadrug Migrosa.
Vir: InStore
Foto: Migros