Švica: Philipp Navratil je novi generalni direktor Nestléja

Svetovne

02.09.2025

Iz upravnega odbora Nestléja so sporočili, da so Philippa Navratila imenovali za novega generalnega direktorja podjetja, potem ko so Laurenta Freixeja odpustili.

Philipp Navratil se je sicer že 1. januarja 2025 pridružil izvršnemu odboru Nestléja.

Freixejev odhod je sledil preiskavi neprijavljenega romantičnega razmerja z neposredno podrejeno, kar pomeni, da je kršil kodeks poslovnega ravnanja v Nestléju, so sporočili iz podjetja.

"To je bila nujna odločitev. Vrednote in načela korporativnega upravljanja v Nestléju predstavljajo trdne temelje našega podjetja. Laurentu se zahvaljujem za njegova leta dela v Nestléju. Z veseljem sporočam, da je Philipp Navratil nov generalni direktor, prepoznan je po bogatih izkušnjah pri doseganju rezultatov v zahtevnih okoljih. Znan je po dinamični prisotnosti, navdihuje ekipe in vodi s sodelujočim slogom vodenja. V UO smo se prepričali, da bo to pospešilo naše načrte rasti in prizadevanja za večjo učinkovitost. Ne spreminjamo smeri strategije,“ je dejal Paul Bulcke, predsednik podjetja.

Navratil je kariero pri Nestléju začel leta 2001 kot notranji revizor. Po različnih komercialnih vlogah v Srednji Ameriki je leta 2009 ostal direktor za Nestléja Honduras. Leta 2013 je prevzel vodenje poslovanja s kavo in pijačami v Mehiki, kjer je imel ključno vlogo pri krepitvi blagovne znamke Nescafé. Leta 2020 se je preselil v Nestléjevo strateško poslovno enoto za kavo, kjer je bil odgovoren za oblikovanje globalne strategije in spodbujanje inovacij za blagovni znamki kave Nescafé in Starbucks.

Položaj pri Nespressu je nastopil julija 2024, kjer je pospešil rast in ustvaril močan zagon.

"Počaščen sem zaradi zaupanja, ki mi ga je izkazal odbor in v čast mi je prevzeti odgovornost vodenja Nestléja v prihodnosti. V celoti sprejemam strateško usmeritev podjetja, a tudi akcijski načrt, ki je vzpostavljen za izboljšanje uspešnosti. Veselim se tesnega sodelovanja z vodstvom podjetja, da bi pospešili izvajanje ciljev in intenzivno izvajali načrt ustvarjanja vrednosti," je dejal Navratil.

Vir: InStore
Foto: Nestlé