Kot del štiriletnega projekta: 'Nueva Calidad Dia', so v Dii zaključili prenovo celotne ponudbe lastne blagovne znamke, ki je vključevala več kot 2400 izdelkov. V sodelovanju z več kot 600 lokalnimi dobavitelji so vsak mesec v povprečju predstavili približno 50 novih ali izboljšanih izdelkov lastne blagovne znamke.
Razširili so tudi spletno prisotnost podjetja, ki zdaj dosega 84 % španskega prebivalstva ali 35 milijonov prebivalcev, vključno s glavnimi obalnimi območji z največ turisti poleti.
Prodajo prek nove digitalne aplikacije Die so predstavili pred enim letom, kupci pa so si jo naložili več kot pet milijonkrat, leta 2024 je le-ta narasla za 25 %.
Lansko leto so iz Die vložili 150 milijonov evrov v promocije, ki zagotavljajo tedenske popuste za več kot 200 SKU-jev, za skoraj šest milijonov članov kluba Dia, ki prejemajo prilagojene kupone, tedenske promocije in popuste do 40 % za priljubljene izdelke.
Poleg tega je njihova franšizna mreža leta 2024 dosegla mejnik 1.500 franšiz, s čimer je podjetje postalo vodilni franšizni operater distribucije hrane v Španiji, saj predstavljajo 11 % od skupno 13.646 franšiz v sektorju.
Ta model je bil tako uspešen, da vsak tretji franšizojemalec upravlja celo z več lokacijami.
V Braziliji je brazilski protimonopolni organ CADE odobril nakup verige supermarketov Dia v Braziliji s strani investicijskega sklada Arila v lasti lokalnega vlagatelja Nelsona Tanureja, ki ima tudi delnice v Grupo Pão de Açúcar. Konsolidacija dejavnosti pod to blagovno znamko in izkoriščanje dragocenega premoženja Dia se obravnava kot možna možnost za vlagatelja. Dia je nedavno zaprla 343 od svojih 587 trgovin v Braziliji in pri tem se trgovec v zadnjih letih sooča z vse večjo konkurenco. Dia v Braziliji tekmuje z mehiško verigo Oxxo in minimarketi Carrefour ter Pão de Açúcar. |
Vir: ESM
Foto: Arhiv Instore