Njihova prodaja v trgovini na drobno je v tem obdobju dosegla vrednost 20,8 milijarde frankov, kar je 0,5-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.
Supermarketi Coop so dosegli neto prodajo v višini 12,1 milijarde frankov, kar je 2-odstotno povečanje, medtem ko so pri specializiranih formatih trgovine Coop City dosegli 2,2-odstotno rast, na 800 milijonov frankov. Spletna prodaja je v tem obdobju zrasla za 8,7 %.
Kar zadeva veleprodajo, so iz družbe poročali o skupni prodaji v višini 16,9 milijard frankov, kar je 2,9 % več kot v enakem obdobju lani, medtem ko je veleprodaja na spletnih kanalih zabeležila 7,3-odstotno rast.
Na poslovnem področju proizvodnje se je čisti prihodek od prodaje povečal za 5,2 %, na 5,7 milijard frankov.
Vir: InStore
Foto: Coop