Na naslovnici in tudi v "drobovju" revije v rubriki: Na mestu dogodka, opisujemo naš FMCG Summit, ki smo ga organizirali 12.novembra v ljubljanskem hotelu Four Points by Sheraton Mons in ga razprodali že dobre tri tedne pred dogodkom.
Nov InStore, ki ga lahko preberete na tej POVEZAVI, na uvodnih straneh, tako kot vedno, ponuja nabor pregleda novih objektov oz. trgovin doma in v regiji.
Poročamo o odprtju novega supermarketa Fame v Šempasu, ki ga je podjetje, ki ima 26 trgovin na Primorskem in ga uspešno vodi družina Lemut, odprlo 15.novembra, Spar je s prenovljeno podobo svoja vrata hipermarketa ponovno odprl v Radovljici, ta mesec pa so odprli tudi nova supermarketa z lokalno pridelano hrano in domačimi izdelki v KZ Trebnje-Krka, v Novem mestu.
Med izbranimi novicami iz Slovenije izpostavljamo, da sta novi članici uprave Pivovarne Laško Union s 1.novembrom postali Muriel Boelen kot direktorica marketinga in Milena Bošković Brodnjak, kot direktorica financ.
Blagovna znamka Maestro letos praznuje okroglih 70 let, ob tem pa je Podravkino podjetje Žito katerega del je Maestro, predstavilo prvo pravo mešanico začimb za slovenske jedi. Pod spretnimi rokami kuharskega mojstra Bruna Šulmana, tudi ambasadorja in promotorja začimb Maestro, so 6.novembra na Ljubljanskem gradu ob praznovanju jubileja, predstavili novo »mešanico«.
Naj ob tem v zvezi omenimo še to, da se je dobiček živilsko-farmacevtske skupine Podravke v devetih mesecih povečal skoraj za polovico in da so v tem obdobju od Fortenove (5.novembra so na skupščini delničarji potrdili refinanciranje obveznic) kupili podjetja iz kmetijskega dela, ki ga sestavljajo družbe: Belje, PIK Vinkovci, Vupik kot osrednji igralci ter Energija Gradec, Belje Agro-Vet in Felix. Posel je bil vreden 333 milijonov evrov.
Trgovska veriga Studenac Group S.A., ki ga sestavlja ena najhitreje rastočih trgovskih verig v Srednji in Vzhodni Evropi s sedežem na Hrvaškem (in ki je kupila slovensko verigo Kea ter v Trbovljah že odprla trgovino s svojim imenom), je 20. novembra pričela z javno ponudbo (IPO) svojega deleža na hrvaški in poljski borzi.
Od novic iz regije izpostavljamo še novico, da so v novembru z zakonom v BiH zaprli trgovine ob nedeljah, razen v Republiki Srbski.
V prilogah InFocus se posvečamo pudingu v prahu in pripomočkom za peko, objavljamo pa jedrnat pregled kategorije mešanic za pecivo in pudinge v prahu skozi raziskavi Brandplusa oz. Ipsosa, ki ju je pripravil Alen Šabanović.
V rubriki Distribucija in logistika avtor Boban Mladenovski (Tesco) piše o tem, da je futuristični svet vse bližje.
Naš kolumnist iz Nemčije, Sebastian Rennack v rubriki Analiza analizira Lidl, ki s pekovskimi izdelki krepi zvestobo svojih kupcev ter v drugi analizi spremlja aktivnosti trgovske verige Penny na nemškem trgu z njihovim poudarjanjem vlaganja v mestno priročnost.
V rubriki Male trgovine smo obiskali novoodprto prvo avtonomno trgovino v Sloveniji, ki jo vodi ekipa podjetnega Andraža Gaveza, ki ga poznamo iz čokoladnega sveta, a je pred časom kupil trgovino Rifuzl v ljubljanski Šiški, zdaj pa postavil še avtonomni (brez osebja) RifuzlBox na osrednji ljubljanski tržnici, kjer imajo trenutno 150 izdelkov, ki so na voljo 24 ur 7 dni v tednu. V trgovinico se namreč vstopa s kreditnimi kartcami...
Tako kot vedno revijo s svojim značilnim pisanjem sklene Igor E Bergant v članku z naslovom: (Ne)zvestoba.