V Mozaik Event Centru v Zagrebu so se na devetem zaporednem FMCG Retail Summitu, zbrali nekateri največji domači in tuji strokovnjaki iz trgovinske industrije.
FMCG Summit Zagreb predstavlja največje letno srečanje FMCG industrije na Hrvaškem.
Kot osrednji trgovski dogodek, ki ga sponzorirajo vodilne trgovske verige v državi, ta vrh na enem mestu združuje celoten sektor potrošniškega blaga in z njim povezane industrije.
V središču letošnjega FMCG Summita so bile tri ključne teme: 1.Akcije in cene na prodajnih policah, 2. izvoz in 3.prihodnost trgovine na Hrvaškem.
Po pozdravnem nagovoru Jelene Lazarić, glavne urednice revije InStore, so strokovnjaki po vrsti predstavljali predavanja in vpogled v pereče teme delili z več kot 400 udeleženci:
Ana Bulaš iz NielsenIQ je odgovorila na vprašanje: Kaj je s trendi porabe promocij in zasebnih blagovnih znamk, Mladen Kožić (vodja poslovnega razvoja, YouGov) je razkril vpliv vladnih omejitev cen na vedenje kupcev.
Iz DS Smith Hrvaška in BiH, vodilnega podjetja za proizvodnjo valovite kartonske embalaže, sta prišli Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga in dizajna ter Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga in internega komuniciranja, ki sta napovedali revolucijo v embalaži. Izpeljali sta zanimivo predavanje o novih tehnologijah, ki spreminjajo industrijo.
Jasmina Lukačević in Vjekoslav Golubović iz podjetja SD Worx Adriatic sta v svojem predavanju z zanimivim naslovom:"May the work-force be with you," spregovorila o digitalizaciji HR v maloprodajnih podjetjih.
Željka Čošić, vodja marketinga za Tetra Pak East Europe in Iva Petrova, vodja blagovne znamke za Juicy & Marask iz skupine Stanić, sta pripravili skupno predstavitev pod naslovom:"Od ideje do realizacije – strateško partnerstvo do novih standardov trajnosti."
Kristijan Matijašević (generalni direktor, agencija Abnormal) je pripravil predavanje z naslovom:"Ali imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?", naš znani mednarodni maloprodajni analitik Sebastian Rennack, strokovnjak za maloprodajo pa je pojasnil pomen praktičnosti in položaja trgovin v predavanju z naslovom:" Priročnost in bližina sta nova mantra!"
Iz Beograda je prišla Ljubica Vukčević (vodja podatkovne analitike in vpogleda, Direct Media United Solutions), ki je imela zanimivo predavanje o pospešenem razvoju tehnologije v medijih in uporabi AI orodij v želji po boljši personalizaciji, Corina Bulimar, direktorica poslovnega razvoja pri Mastercardu pa je pojasnila, ali so hrvaški potrošniki vse bolj zvesti ali se njihova zvestoba zmanjšuje...
Nizozemski maloprodajni strokovnjak Hans Eysink Smeets, eden vodilnih svetovnih maloprodajnih svetovalcev in osrednji govornik, je delil vpogled v razvoj diskontnih trgovin v urbanih območjih.
Sladkor na koncu je bila panelna razprava s strokovnjaki iz maloprodajne industrije.
Na okrogli mizi, na kateri so razpravljali o prihodnosti maloprodaje, so se pod vodstvom Tanje Jurković iz Retail DNA zbrali: Jozo Džakula, direktor divizije informatike iz Konzuma, Marin Šušnjar, direktor Wolt Hrvaška in Nina Mimica, članica odbora za inovacije pri Studencu.
Poleg zanimivih predavanj je bil kot vedno bogat sponzorski prostor, poln vrečk dobrot, odličnih možnosti za kakovostno mreženje, a tudi vredne nagrade!
"Veseli me, da je vsako leto vedno več udeležencev in da zanimanje za naš FMCG Retail Summit narašča. Tukaj je veliko znanih obrazov, a tudi veliko ljudi, ki so na konferenco prišli prvič, kar je jasen pokazatelj, da je konferenca prepoznana kot osrednje srečanje strokovnjakov iz FMCG sektorja. Vsako leto se trudimo sestaviti zanimiv in raznolik program ter privabiti velika imena iz maloprodaje in verjamem, da lahko vsak odide s te konference z novim znanjem in novimi poznanstvi. Veseli me tudi, da so udeleženci polni pozitivnih vtisov in upam, da jih bo naslednje leto še več," je povedal Aljoša Parotat, direktor InStore Hrvaška in organizator Summit-a.