Pogled strokovnjakinje je pripravila Špela Šinigoj, direktorica Spector managementa v članku z naslovom Fascija podjetja:nevidno vezivno tkivo, ki odloča o njegovi vitalnosti, kjer razmišlja o investicijah za leto 2026. Fascija ni le celotna fasada, ampak tisti del, ki je vizualno in poslovno izpostavljen, vsekakor pa za "zdravje" podjetja zelo pomembna, nas pouči...
Sledijo regionalne in svetovne novice trgovcev (trgovske znamke, poslovni rezultati, črka zakona...)...
V regionalnem intervjuju gostimo Trajčeta Cvetanovskega, generalnega direktorja makedonske trgovske verige KAM in Nadirja Kađija, generalnega direktorja Metroja v Srbiji.
Objavljamo ekskluzivno fotoreportažo stalnega kolumnista iz Nemčije, Sebastiana Rennacka, ki podrobno piše o največji trgovini Aldi Süda v Mülheim an der Ruhru, ki se razprostira na dva tisoč kvadratnih metrih. Aldi dviguje format diskontov na novo raven. Koncept ostaja poenostavljen, vendar dodatno poudarja znake kakovosti v vseh oddelkih s svežo hrano.
V rubriki Distribucija in logistika avtor Boban Mladenovski (Tesco) piše o pravu pod pritiskom avtomatizacije oz. temu, kdo je odgovoren , ko avtomatizirani sistem odpove zaradi umetne inteligence...
V rubriki Male trgovine smo v Ljubljani, na Trgu republike 2, v podhodu Maximarketa, obiskali majhno trgovino Okusi svet, ki jo vodi Belma Hodžić.
Tako kot vedno revijo s svojim značilnim pisanjem sklene Igor E Bergant v članku z naslovom: Je bilo leto 2025 boljše ali slabše?

