Revija v elektronski obliki je na voljo TUKAJ.
V oktobrski številki revije InStore so za naše redne rubrike raziskavo opravila podjetja:
Vodnik po kategoriji: Izdelki za dojenčke in otroke,
YouGov in NielsenIQ.
InFocus: Omake in prelivi,
RetailZoom in Focus Research.
InFokus: Zamrznjena hrana,
Focus Research in Mediana.
Pod žarometom: Program brez recepta,
Ipsos in Euromonitor International.
Pregled kategorije: Prigrizki,
Smart Plus Research in YouGov.
Poseben dodatek: Izdelano v Srbiji,
Srbska gospodarska zbornica, NALED in NK Business Design Studio.
Gost:
Ana Jovanović, sektor za korporativne zadeve in odnose z vlado za trge jadranske regije, Mondelēz International.
Intervju:
Goran Medić, generalni direktor, Fructal.
Pogled strokovnjaka;
Sebastian Rennack, mednarodni analitik maloprodaje: Slovaška maloprodaja med ceno in poreklom.
Preberite tudi stalne rubrike: novice, distribucija in logistika, človeški viri, inmarketing, analize, trendi, raziskave...

