SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Potrošniki se od restavracij obračajo k pripravljenim jedem v trgovinah

Svetovne

13.09.2024

Zvišanje cen in gospodarska negotovost vplivata na navade številnih nemških potrošnikov. V zadnjem času trgovine profitirajo s prodajo pripravljenih jedi, je pokazala raziskava inštituta EHI.

"Potrošniki so poskušajo zmanjšati stroške in izbirajo cenejše možnosti. Komercialna gastronomija ponuja dobre izdelke po večkrat nižjih cenah kot klasična gostinska ponudba," je povedal Olaf Hohmann, avtor študije.

Izdelki, kot so že pripravljene jedi in pice, sodijo med gastronomijo Trogova. Ponujajo jih v pekarnah, kavarnah, vitrinah s toplo hrano, a tudi restavracijah v supermarketih, trgovskih centrih, bencinskih črpalkah in celo trgovinah s pohištvom ali gradbenimi deli.

Ta oblika gastronomije je lani zabeležila rekorden promet v višini 11,7 milijarde evrov, kar je približno 16 odstotkov več kot leta 2022.

"Industriji koristijo tudi spremenjene prehranjevalne navade. Malica med obroki postaja vse bolj pomembna. Ni več samo klasičnih obrokov, kot so zajtrk, kosilo in večerja. Ljudje zdaj jedo, ko so lačni," je dejal Hohmann.

Potrošniki v supermarketih se večinoma odločajo za klasične jedi kot so zrezki, sendviči in druge mesne jedi. Najbolje se prodajajo močne in hranljive tradicionalne jedi in pice. Kupijo še večinoma osvežilne pijače, kavo in vodo.

Vir: dpa
Foto: Marcus Brandt/dpa/dpa-tmn