Na 2. mestu je blagovna znamka Lay's družbe PepsiCo, katere vrednost se je v letu 2023 povečala za 9 %, na 12,1 milijarde dolarjev in prehitela kitajsko znamko Yili, katere vrednost je padla za 6 %, na 11,6 milijarde dolarjev.
Sledijo Tyson Foods z vrednostjo 8,3 milijarde dolarjev, Danone z vrednostjo 8 milijard dolarjev, Quaker z vrednostjo 7,5 milijarde dolarjev, Kellogg's z vrednostjo 6,1 milijarde dolarjev. Na osmem mestu sledi Mars Wrigley z vrednostjo 6 milijard dolarjev, na devetem mestu je Mengni z vrednostjo 5,4 milijarde dolarjev in na desetem mestu Doritos z vrednostjo 4,6 milijarde dolarjev.
V kategoriji brezalkoholnih pijač je prvo mesto zasedla Coca-Cola z vrednostjo 25 milijard dolarjev, med top 10 pa so še: Pepsi, Dr Pepper in Sprite.
Kot »najmočnejša« blagovna znamka je izstopala Amul z oceno AAA+ (91/100) na lestvici Brand Strength Index (BSI), medtem ko je najhitreje rastoča blagovna znamka s 37-odstotno rastjo vrednosti - Viterra.
Glede na poročilo je celoten sektor hrane in pijač letos zabeležil 4-odstotni padec vrednosti blagovnih znamk, na 268 milijard dolarjev, pri čemer so potrošniki vedno bolj naklonjeni manjšim ali zasebnim blagovnim znamkam.
Vir: InStore
Foto: Nestlé