Projekt, ki ga Tesco začenja v sodelovanju z GS1, želi preseči "omejitev" papirnih deklaracij, pojasnjujejo v podjetju.
Dodajajo, da bodo v okviru projekta potrošniki lahko skenirali QR kode s svojim mobilnim telefonom.
"Veseli nas, da sodelujemo z GS1 pri raziskovanju možnih koristi kod QR za stranke in naše podjetje. Zavedamo se, da si naši potrošniki želijo možnost dostopa do podrobnih informacij o izdelku prek svojega pametnega telefona, poleg tega pa vedno iščemo rešitve za zmanjšanje odpadkov in učinkovitejše sledenje izdelkov v naši dobavni verigi. Kode QR nam bodo pomagale pri soočanju s temi izzivi in že delamo korake za pripravo na ta prehod," je dejal Matt Rhind, direktor dobavne verige in razvoja pri Tescu.
GS1 prav tako trenutno dela na projektu testiranja QR kode, ki vključuje več kot 50 blagovnih znamk iz 48 držav, vključno s PepsiCo, Walmart, P&G, L'oreal in Amazon, ki naj bi bil zaključen do leta 2027.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Arhiv Instore