Skupni obseg prodaje v treh mesecih do avgusta 2025 se je zmanjšal za 0,1 % v primerjavi s tremi meseci do maja 2025.
To je pomenilo upočasnitev stopnje upadanja v primerjavi z 0,6-odstotnim zmanjšanjem v treh mesecih do julija 2025.
Podatki so tudi pokazali, da se je promet strank v trgovinah z živili mesečno povečeval.
"Skromna rast skupne prodaje v primerjavi z lanskim letom je spodbudna, vendar večino te rasti spodbujajo inflacija, sezonski dogodki in promocije, ne pa znatno okrevanje zaupanja potrošnikov. V tem okolju poteka boj za tržni delež. Trgovci na drobno se potegujejo za delež omejene porabe, kjer dobiček pogosto pride na račun konkurence," je stanje komentiral Nicholas Found, direktor komercialnih vsebin pri Retail Economics.
Medtem se je poraba pri spletnem nakupovanju v treh mesecih do avgusta 2025 povečala za 2 %, vrednost prodaje pa do avgusta za 0,4 %. Na povečanje prodaje bi lahko vplival prihajajoči jesenski proračun.
"Zaupanje ostaja krhko in ker jesenski proračun prihaja nenavadno pozno v zlati četrtini, bi lahko negotovost glede davkov, stroškov zadolževanja in realnih dohodkov vplivala na povpraševanje ravno takrat, ko trgovci na drobno vstopajo v najpomembnejše obdobje poslovanja," je zaključil Found.
Vir: InStore
Foto: Arhiv InStore