Lastnik blagovnih znamk Carling in Coors bo v okviru naložbe nadgradil infrastrukturo v obstoječih obratih v Veliki Britaniji, da bi povečali učinkovitost proizvodnje.
"Načrt predstavlja naložbo v prihodnost, saj daje našim ljudem in blagovnim znamkam orodja za izpolnitev njihovega potenciala na trgu Združenega kraljestva, hkrati pa bomo močno napredovali z našimi cilji glede trajnosti. Naložba poudarja dolgoročno zavezanost Združenemu kraljestvu in lokalnim skupnostim, kjer delujemo," je dejal Fraser Thomson, direktor dobavne verige za Zahodno Evropo.
V njihovi pivovarni v Burton-on-Trentu bo Molson Coors postavil novo polnilnico z zmogljivostjo 120.000 pločevink na uro, medtem ko bodo v pivovarni v Tadcasterju nadgradili pakirno linijo za sode.
Del investicije bodo namenili tudi pivovarni v Cornwallu, kjer bo družba vlagala v proizvodnjo obstoječih blagovnih znamk, kot so: Doom Bar, Solar Wave Hazy in Twin Coast, načrtujejo pa ustvarjanje tudi novih blagovnih znamk.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Freepik