ZDA: Kroger je lansiral linijo morskih sadežev

Svetovne

22.03.2024

Ameriška trgovska veriga je svojo ponudbo blagovne znamke Private Selection razširila z novimi izdelki.

To so trajnostno pridobljeni morski sadeži, ki jih lahko potrošniki pripravijo doma, vključno z izdelki, kot so: losos, lignji in tilapia (tilapia je ena najbolj prodajanih ribjih vrst na svetu in je zelo ekonomična in enostavna za kuhanje in pripravo).

Morski sadeži še nikoli niso bili tako hitro in enostavno pripravljeni ter okusni kot so zdaj, sporočajo iz Krogerja.

 "Naši novi izdelki poenostavljajo obroke med tednom, popestrijo družinske večerje, da preizkušajo nove jedi, imamo jedi za vsakogar, za pripravo pa ne potrebujete nobenega strokovnega znanja," je povedal Juan De Paoli, podpredsednik trgovskih blagovnih znamk za Kroger.

Skupaj s temi izdelki je Kroger dodal tudi nove SKU (prev.izdelke) lastne blagovne znamke: Kroger, Simple Truth in Home Chef.

Med novostmi so izdelki, kot so pokrovače (školjke), losos in trska (trska živi v Severnem Atlantiku, zraste do 180 cm in tehta tudi do 95 kilogramov).

Vir: INB2B Media
Foto: Kroger