Višja podpredsednica podjetja, Yael Cosset, je na velikem sejmu Nacionalne maloprodajne federacije (NRF) razpravljala o digitalni poti podjetja in tem, kako razvoj umetne inteligence vpliva na stranke in sodelavce.
Delila je vpoglede v pristop Krogerja, velikega trgovca na drobno do umetne inteligence in kako lahko GenAI pomaga maloprodajni industriji živil nasploh. Cosset je izjavila: "Verjamem, da GenAI že vpliva in bo še naprej še bolj vplivala na živilsko industrijo na pozitiven način. Mi bomo še naprej uporabljali AI in GenAI za izboljšave, kot so ustreznejša kreativna marketinška vsebina, boljši rezultati iskanja na digitalnih platformah, večja personalizacija za stranke, enostavnejše rešitve za sodelavce in mnogih drugih področjih. Tako kot na vso ostalo tehnologijo in razvoj na vseh področjih, tudi na AI gledamo kot na neizčrpen vir za lažje poslovanje in pomoč našim strankam in sodelavcem, da še bolj izboljšajo kvaliteto dela in medsebojne človeške povezave, a da jih pri tem umetna inteloigenca ne zamenja in nadomesti ampak je ljudem predvsem v pomoč."
Vir: PLMA
Foto: Arhiv Instore