SLO bocni levo
SLO bocni desno

1. Marketing FMCG Summit Ljubljana, 4. april 2024 SAŠA ĆIRIĆ (Neoplanta) in PREDRAG ĆIROVIĆ (GFK Srbija)

Naslov predavanja: Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?

Slovenija

26.03.2024

Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

O predavateljih

Saša Ćirić

On je “marketingar” z več kot 15-letnimi izkušnjami pri upravljanju blagovnih znamk. Najdlje je svojo poslovno pot preživel v podjetju Frikom, na mestu direktorja marketinga in razvoja, kjer se je ukvarjal z dvigovanjem vrednosti blagovnih znamk iz zelo širokega portfelja sladoleda in zamrznjene hrane.

Kot svetovalec se je ukvarjal s projekti kapitalizacije blagovne znamke, postavitvijo arhitekture blagovnih znamk ter razvojem novih izdelkov. Od leta 2019 je na mestu direktorja marketinga in razvoja v Neoplanti.


Predrag Ćirović

On je generalni direktor GfK v Srbiji. Diplomiral je na Ekonomski fakulteti v Beogradu, smer marketing. Svojo kariero je začel leta 2008 na regionalnem sedežu Kraft Foods (Mondelez) na Dunaju, v sektorju Consumer Insight. Svoje strokovno znanje na področju raziskav je nadaljeval v Srbiji, v podjetju GfK, kot raziskovalni svetovalec v sektorju Finance in B2B. S pomočjo znanja, pridobljenega v agenciji, se je preselil v bančni sektor, na funkcijo vodje marketinga za prebivalstvo v Eurobank Srbija.

Po treh letih se je vrnil v GfK – postal je direktor sektorja Panel gospodinjstev – kjer dela še danes. Od leta 2019, po reorganizaciji agencije, je prevzel mesto generalnega direktorja GfK v Srbiji.


Kaj bomo slišali?

Skozi pogovor in primere iz prakse nam bosta avtorja v okviru marketinškega “dvoboja” na letošnjem FMCG MARKETING Summitu govorila o trženjskih pristopih trženjskih teoretikov Byrona Sharpa in Philipa Kotlerja, o segmentaciji in množičnem trženju, o zvestobi in njenem merjenju ter o diferenciaciji in prepoznavnosti blagovne znamke.

V fokusu:

✔ diferenciacija vs. distinkcija

✔ segmentacija vs. množični marketing

✔ pozicioniranje vs. mentalna prisotnost

 
Byron Sharp: avstralski profesor marketinga na Inštitutu za poslovne študije Univerze v Južni Avstraliji.

Knjiga: How Brands Grow

Teorija: podjetja bi morala svoja marketinška prizadevanja osredotočiti na privabljanje novih kupcev, namesto da obdržijo obstoječe.

Byron Sharp je profesor marketinških znanosti in direktor Inštituta Ehrenberg-Bass – največjega svetovnega centra za trženjske raziskave. Njegova prva knjiga, “How Brands Grow: what marketers don't know”, velja za eno najvplivnejših marketinških knjig v zadnjem desetletju (Warc, 2015) in so jo bralci AdAge razglasili za marketinško knjigo leta. Nadaljevanje knjige je izšlo leta 2015 v sodelovanju s profesorico Jenni Romaniuk.

Je tudi avtor učbenika Marketing: Theory, Evidence, Practice, ki na podlagi številnih primerov in dokazov odraža sodobna spoznanja o trženju in razmišljanju. Leta 2017 je izšla dopolnjena 2. izdaja učbenika.

Philip Kotler: ameriški profesor marketinga na Kellogg School of Management na univerzi Northwestern. Velja za očeta sodobnega marketinga.

Knjigi: “Marketing Management” in “Principles of Marketing”

Teorija: osredotočenost na ustvarjanje vrednosti za stranke z inovacijami, izboljšanjem kakovosti in uporabniške izkušnje.

Philip Kotler je po vsem svetu znan kot “oče sodobnega marketinga”. Več kot 50 let je poučeval na Kellogg School of Management na univerzi Northwestern. Kotlerjeva knjiga Marketing Management je najbolj znan marketinški učbenik na svetu. Zanimiva je tudi njegova zgodba – kako je doktor ekonomije z univerze MIT postal vodilni svetovni marketinški avtor, oče sodobnega marketinga.

Je avtor več kot sto petdeset člankov in 90 knjig, med drugim Principles of Marketing, Marketing for Hospitality and Tourism, Strategic Marketing for Nonprofit Organisations, Social Marketing, Marketing Places, The Marketing of Nations, Confronting Capitalism, Democracy in Decline, Advancing the Common Good.


OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.


Program

07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk, 
09.00–10.30  Pozdrav organizatorja.

Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije). 

Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
 ("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
 
10.30–11.10  Odmor za kavo

11.10–13.00 

Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail: 
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
 
13.00–14.20  Kosilo

14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?

Predstavljamo udeleženca okrogle mize:

Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).

DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.

(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)

16.00–17.00  MREŽENJE


Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/

Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si
Aljoša Parotat tel: 068 622 638, aljosa@b2bmedia.org.