SLO bocni levo
SLO bocni desno

1. Marketing FMCG Summit Ljubljana, 4. april 2024 KATERYNA OHURIAIEVA (TRGOVSKA VERIGA SILPO, UKRAJINA, direktorica marketinga,CMO)

Naslov predavanja: Raziskovanje moči izkustvene ekonomije v živilski maloprodaji – študija primera Silpo

Slovenija

25.03.2024

Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

O predavateljici

Kateryna je strokovnjakinja za marketing v maloprodaji, ki je v svoji karieri opravljala funkcijo direktorice marketinga v več ukrajinskih trgovskih verigah. Svojo poklicno pot je začela januarja 2006, takoj po končanem študiju marketinga na državni univerzi v Donecku, ko se je pridružila “ukrajinski maloprodaji”.

Od septembra 2012 je za dobro leto opravljala naloge namestnice direktorja za marketing v nacionalni trgovski verigi Eko-market, nato pa se je preselila h konkurenci, k še eni nacionalni trgovski verigi – Varus, kjer je prevzela mesto direktorice marketinga.

Zadnjih pet let zaseda položaj izvršne direktorice marketinga (CMO) trgovske verige Silpo, ki je med najbolj posebnimi trgovci, ne samo v državi, ampak v svetovnem merilu. Kateryna je kot CMO v Silpu odgovorna za marketinško strategijo, znamčenje, oglaševanje, odnose z javnostmi, dogodke, digitalni marketing, razvoj in lansiranje novih izdelkov, odpiranje trgovin, organizacijo promocijskih in komunikacijskih strategij ter izboljšanje izkušnje gostov.

Izobrazba:
Diplomirana ekonomistka (smer marketing), državna univerza za ekonomijo in trgovino v Donecku, 2005. Leta 2021 je pričela s študijem na svetovno enem najbolj priznanih akademskih inštitucij na svetu za izobraževanje izvršnih funkcij in MBA programov – IMD v Lozani.

Delovne izkušnje:
• januar 2006‒september 2011 Ukraine Retail: direktorica marketinga
• september 2012‒oktober 2013 Eko-market: namestnica direktorja za marketing
• oktober 2013‒september 2017 Varus: direktorica marketinga
• od aprila 2019 Silpo (Fozzy Group): direktorica marketinga


Kaj bomo slišali?

Raziskovanje moči izkustvene ekonomije v (živilski) maloprodaji: kako oblikuje in izboljšuje izkušnje gostov – študija primera Silpo

Kateryna nam bo predstavila skrivnosti uspeha trgovske verige Silpo, h kateri uspehu je v zadnjih petih letih pomemben delež prispevalo tudi njeno delo.

Silpo je znana trgovska veriga v Ukrajini z več kot 300 trgovinami v 60 ukrajinskih mestih v različnih regijah države. Je vodilni format in veriga supermarketov v prodajni strukturi skupine Fozzy Group in ena največjih verig živilskih supermarketov v državi, ki ima tudi oz. še posebej v teh težkih časih za državo izjemno pomembno vlogo.

Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1998 in je od takrat postalo eden glavnih igralcev na ukrajinskem trgu prehrambenih izdelkov. Podjetje je znano po visokokakovostnih izdelkih in konkurenčnih cenah, širokemu asortimanu (do 20 tisoč SKU-jev) ter poudarku na storitvah in zadovoljstvu strank. Posebej velja izpostaviti edinstveno, inovativno zasnovo trgovin, od katerih ima vsaka svojo tematiko, čemur je namenjen celoten dizajn trgovine. Tako lahko nakupujete v trgovini v slogu japonskega vrta, v slogu jamajške kulture ali tisti, ki je namenjena “gamerjem”, obstaja celo ena, posvečena Nikoli Tesli ...

Tako ne presenečajo tudi stalne nagrade, ki jih prejema Silpo – tako je že šest let zapored uvrščen na lestvico najboljših inovativnih dizajnov evropskih supermarketov – Europe's Finest Store – po izboru European Supermarket Magazine (ESM). Zadnje priznanje je konec lanskega leta prejel od Ukrajinskega združenja za maloprodajo: “RAU Awards– Supermarket of the Year”.

OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.


Program

07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk, 
09.00–10.30  Pozdrav organizatorja.

Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)

Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
 ("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
 
10.30–11.10  Odmor za kavo

11.10–13.00 

Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail: 
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
 
13.00–14.20  Kosilo

14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - 

 kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?

Predstavljamo udeleženca okrogle mize:

Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).

DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.

(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)

16.00–17.00  MREŽENJE


Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/

Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si
Aljoša Parotat tel: 068 622 638, aljosa@b2bmedia.org.