O predavateljici
Lenka se je s tržnimi raziskavami srečala že v času študija in jim ostala zvesta vse do danes. Leta 1999 se je zaposlila v podjetju GfK Gral-Iteo, ki se je nato preimenovalo v podjetje GfK Slovenija, od leta 2010 pa je kot direktorica raziskav zaposlena v podjetju Ipsos.
Delo v Ipsosu združuje dve stvari, za kateri Lenka pravi, da sta ji ključni. Prva je dostop do globalnega znanja in najnovejših raziskovalnih orodij, kar potrjujejo številne mednarodne nagrade za inovativnost in odličnost, ki jih Ipsos prejema vse od leta 2018. Druga je motivirana in fleksibilna ekipa sodelavcev v Sloveniji, ki se lahko kljub globalnemu ozadju prilagaja potrebam in pričakovanjem posameznega naročnika.
Kaj bomo slišali?
Lenka je v svoji skoraj 25 letni karieri imela priložnost delati na zelo različnih področjih in različne vrste raziskav. Vendar vse od začetka njeno največje veselje in inspiracija ostajajo raziskave povezane z upravljanjem blagovnih znamk in oglaševanjem. Zato je neizmerno vesela priložnosti in zaupanja s strani vseh, ki upravljajo in živijo za znamko Laško, da lahko predstavi lansiranje Laško Burina – kaj vse je potrebno s strani agencije in naročnika, da je lansiranje novega izdelka resnično uspešno. Predvsem katere so ključne faze pri samem lansiranju.
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
Program
07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk,
09.00–10.30 Pozdrav organizatorja.
Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije).
Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)
Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
10.30–11.10 Odmor za kavo
11.10–13.00
Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").
Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).
Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail:
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
13.00–14.20 Kosilo
14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije -
kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?
Predstavljamo udeleženca okrogle mize:
Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).
DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.
(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)
16.00–17.00 MREŽENJE
Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/
Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |