SLO bocni levo
SLO bocni desno

1. Marketing FMCG Summit Ljubljana, 4. april 2024 PEDRO SORO GOMAR (Direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia)

Naslov predavanja: "Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region"

Slovenija

21.03.2024

Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

O predavatelju

Vitalni 56-letni Španec, ki tekoče govori štiri jezike, ima že več kot 30 let izkušenj znotraj FMCG področja, kjer je preživel celotno poslovno kariero. Celotna poslovna kariera pa je vezana tudi na podjetja oz. korporacije v Italiji, kjer živi in dela od januarja 1994, ko se je na poziciji vodje blagovnih znamk pridružil podjetju Kimberly Clark Italija. V Torinu je imelo sedež tudi naslednje njegovo podjetje – Diageo Italija – ki se mu je pridružil sredi leta 1997 in prevzel pozicijo vodje marketinga, ki jo je opravljal štiri leta in pol.

Znotraj področja trženja alkoholnih pijač je ostal še nadaljnjih šest let, a se je z marketinške pozicije preselil v bolj prodajne vode. V holdingu Gancia je tako do začetka 2006 opravljal vlogo trade marketing direktorja, v zagonskem podjetju Premium Brands (znotraj holdinga) pa vlogo komercialnega direktorja. To vlogo je opravljal tudi v Agridei (poslovna enota podjetja Cargill), kjer je deloval med leti 2008 in 2010. Naslednji dve leti sta bili bolj mednarodno obarvani, saj je v podjetju Valsoia imel funkcijo direktorja izvoza za glavne evropske trge (od iberskih držav, Nemčije, Francije in Beneluksa, pa vse do Poljske, baltiških držav in Rusije).

Zadnjih 12 let je na položaju mednarodnega direktorja prodaje za poslovno enoto rastlinskih napitkov pri Riso Scotti, ki je iz zagonskega projekta s ciljem prodaje 50 tisoč litrov zraslo v resen posel z več kot 7 milijoni litri letne prodaje.

Pedro svojo poslanstvo vidi tudi izven podjetij in rad deli svoje znanje in izkušnje in jih prenaša tudi na mlajše rodove. Tako je med leti 1999 in 2017 poučeval marketing in komunikacije na magistrskem študiju Evropskega inštituta za dizajn (IED) v Torinu, od leta 2018 pa je izvršni MBA predavatelj na eni najstarejših akademskih ustanov na svetu (ustanovljena je bila leta 1361) – Univerzi v Pavii.

Izobrazba
Leta 1990 je doštudiral komercialno pravo na univerzi v Valenciji, nato pa se je za tri leta preselil v ZDA. Tam je med avgustom 1991 in januarjem 1993 na Thunderbird School of Global Management v Phoenixu (Arizona) pridobil naziv MBA (management in marketing).

Delovne izkušnje:
•januar 1994‒junij 1997 Kimberly Clark Italia: vodja blagovnih znamk
•julij 1997‒februar 2002 Diageo Italia: vodja marketinga
•marec 2002‒februar 2006 Fratelli Gancia S.p.A.: trade marketing direktor
•marec 2006‒maj 2008 Premium Brands s.r.l. (startup znotraj holdinga Gancia): komercialni direktor
•junij 2008‒marec 2010 Cargill Italia s.r.l.: komercialni direktor
•april 2010‒marec 2012 Valsoia S.p.A.: komercialni direktor
•od aprila 2012 Riso Scotti S.p.A.: direktor za mednarodno prodajo


Kaj bomo slišali?
V marketingu in prodaji imajo vedno končno besedo potrošniki oz. kupci. Le-ti se za razliko od preteklosti vedno hitreje spreminjajo svoje navade. Podjetja, še zlasti pa v FMCG sektorju, morajo temu posvečati tudi vedno več pozornosti.

Skupaj si bomo pogledali trenutne potrošniške trende, obnašanje potrošnikov ne samo na  globalni ravni, ampak tudi z nekaterimi vpogledi, kaj se dogaja v jadranski regiji.

OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.


Program

07.00–08.45 Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk, 
09.00–10.30  Pozdrav organizatorja.

Larisa Trdina Bernik, vodja naročnikov & medijska planerka, Direct Media (Pregled medijske krajine skozi perspektivo FMCG industrije). 

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM in Maja Gorjanc, marketing, iPROM (Prvoosebni podatki trgovcev – pogon za novo dobo digitalnega oglaševanja)

Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja in poslovna vizionarka
 ("Seizing the Unmissable Opportunity: GenAI and the Future of FMCG Innovation).
 
10.30–11.10  Odmor za kavo

11.10–13.00 

Pedro Soro Gomar, direktor za mednarodno prodajo, Riso Scotti & izvršni MBA predavatelj, Univerza Pavia. ("Current consumer trends and consumer behaviour with some insights of Adriatic region").

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos. (Ključne faze pri lansiranju novega izdelka: Primer študije - Laško Burin - Pivovarna Laško Union).

Kateryna Ohuriaieva, direktorica marketinga (CMO), trgovska veriga Silpo,Fozzy Group. ("Exploring the Power of Experience Economy in Retail: 
How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo").
 
13.00–14.20  Kosilo

14.20–16.00 OKROGLA MIZA Z VODJI MARKETINGA: FMCG marketinške strategije - kaj bo v ospredju 2024 & 2025 v Sloveniji?

Predstavljamo udeleženca okrogle mize:

Ranko Jelača (direktor marketinga za regijo LESE, Lactalis Group), Matija Šinigoj (član uprave za trženje in razvoj, Incom Leone) in Barbara Modic (svetovalka za marketing, medije in trajnost).

DUEL V MARKETINGU: Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Neoplanta in Predrag Ćirović, generalni direktor, GfK Srbija.

(Philip Kotler proti Byronu Sharpu. Dva najboljša teoretika v marketingu ... Kdo ima prav?)

16.00–17.00  MREŽENJE


Več informacij na uradni strani konference: www.marketing-summit.si/

Prijave na konferenco: prijave@fmcg-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si
Aljoša Parotat tel: 068 622 638, aljosa@b2bmedia.org.