To so: Albert (Češka), Delhaize (Belgija in Luksemburg), Maxi (Srbija), Mega Image (Romunija) in Alfa Beta (Grčija).
Kot pojasnjujejo v podjetju, bodo kupci v aplikacijah uporabljali skupno izvorno kodo in dizajn, kar omogoča lažjo implementacijo novih funkcij, hkrati pa zmanjšuje stroške razvoja različnih kod in dizajnov za vsako aplikacijo.
Prva v seriji prijav je bila objavljena aplikacija za verigo Albert na Češkem, druge pa bodo sledile do konca leta, so sporočili iz družbe.
Stranke bodo imele bolj poenostavljen nakupovalni proces z izboljšano funkcionalnostjo ter doslednim videzom in občutkom. Nove funkcionalnosti temeljijo na obsežnih raziskavah nakupovalnih navad potrošnikov in vključujejo optimizirane promocije, sezname izdelkov in plačilni sistem, ki ponujajo večjo priročnost in vrednost, so navedli v sporočilu podjetja.
Iz Ahold Delhaize so še dodali, da načrtujejo tudi združitev prejšnje aplikacije zvestobe Muj Albert z novo.
Vir/Foto: Ahold Delhaize