Skupaj ti trije trgovci predstavljajo neto promet v višini približno 155 milijard evrov. Z dodatno močjo in pridružitvijo verige Ahold Delhaize želijo v združenju s čezmejnimi nakupi njihovih kupcev doseči pravične in realne potrošniške cene. V Eurelecu za svoje člane med drugim kupujejo zamrznjeno hrano, pijačo in ostala živila, atudi čistila in kozmetiko in tako postajajo glavna stična točka za velike mednarodne proizvajalce.
Ahold Delhaize je tudi član mednarodne zveze AMS, ki za svoje člane kupuje trgovske znamke. Ahold, Rewe in Leclerc so deli združenja Coopernica, ki se ravno tako pogaja o komercialnih pogojih za svoje člane.
Drugi nizozemski trgovec, Jumbo na drugi strani združuje moči z evropskima trgovcema, Everestom in Epic Partnersom. Obe zavezništvi se osredotočata na pogajanja z dobavitelji mednarodnih blagovnih znamk. Everestov glavni partner je Edeka, ki je vodilna na nemškem trgu. Z Everestom sodelujeta tudi spletni supermarket Picnic in francoski trgovinski igralec Système U.
Tako kot Eurelec je tudi Everest neodvisno podjetje, ki skrbi za svoje delničarje in vsa pogajanja. Trgovci, ki sodelujejo v obeh zavezništvih, bodo imeli z novimi pomembnimi člani še močnejši pogajalski položaj. Pričakujejo, da bodo čezmejne razlike v cenah v veliki meri izginile pod vplivom novih nakupovalnih igralcev.
Vir: www.plmainternational.com/
For: Arhiv Instore