Akos: Posameznik lani v povprečju za poštne storitve porabil manj denarja

ANALIZA

Slovenija

15.01.2024

Za vse poštne storitve, vključno s plačevanjem poštnine za spletne nakupe, je posamezni anketirani lani v povprečju porabil 84 evrov, medtem ko je leto prej porabil 97 evrov, kažejo rezultati raziskave, ki jo je opravil Akos.

Raziskava kaže tudi, da je dve tretjini vprašanih uporabnikov na splošno zelo zadovoljnih s poštnimi storitvami.
  
Redna raziskava o zadovoljstvu uporabnikov s poštnimi storitvami je pokazala, da je bilo lani 71 odstotkov sodelujočih na splošno zelo zadovoljnih s poštnimi storitvami, so sporočili iz Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (Akos). Ta delež se je glede na leto 2022 izboljšal za 5,6 odstotne točke.

Kot najpomembnejši dejavnik kakovosti poštne storitve je 17,7 odstotka vprašanih navedlo lokacijo pošte. Pošto večkrat tedensko obišče 4,1 odstotka anketirancev, najmanj enkrat mesečno 65,3 odstotka vprašanih, redkeje pa 34,7 odstotka anketiranih.

Raziskava je pokazala tudi, da večina, 60 odstotkov, vprašanih obiskuje vedno isto pošto. Glavni razlog nezadovoljstva s poštnimi storitvami je za 27,9 odstotka tistih, ki so s temi storitvami nezadovoljni, počasnost oziroma odnos uslužbencev.

Anketirani v povprečju oddajo 5,3 pisma mesečno, prejmejo pa jih povprečno 7,5 na mesec. V enem letu oddajo v povprečju 6,8 paketa, težkih do dva kilograma, ter 5,6 paketa, težkih od dva do deset kilogramov. Na leto prejmejo povprečno 13,2 paketa.

Čeprav skoraj tri petine vprašanih ali 59 odstotkov pozna paketomate, jih še niso uporabili. Polovica anketiranih (50,6 odstotka) pozna paketne trgovine, torej prevzemna mesta v okviru bencinskih servisov, trgovin ali trafik, vendar jih še ni uporabila.

Večina tistih anketirancev (81,9 odstotka), ki so uporabili paketomate, je z njihovo uporabo zadovoljnih. Prav tako je z uporabo paketnih trgovin zadovoljnih 70,3 odstotka anketiranih, ki so paketne trgovine koristili.

V raziskavi, ki jo Akos izvaja vsako leto v okviru spremljanja trga poštnih storitev za namene učinkovite regulacije, je sodelovalo 700 anketirancev.

Vir: Sta

Foto: Arhiv Instore