Empirical je dansko podjetje, specializirano za ustvarjanje inovativnih okusov v kategoriji alkoholnih pijač.
Podjetje je s postopkom vakuumske destilacije uspelo "izluščiti" okus čipsa Doritos (op.p nacho sir in koruza) in ta okus združiti z alkoholom.
"Doritos si vedno prizadeva svojim oboževalcem prinesti nepričakovana doživetja. Naše oboževalce stalno spodbujamo, da poskusijo nove stvari in zato menimo, da je čas, da spremenimo kategorijo žganih pijač, saj ponujamo ikonični okus sira nacho v steklenici," je povedala Tina Mahal, višja podpredsednica marketinga za Frito-Lay za Severno Ameriko.
Iz PepsiCa dodajajo, da je pijačo najbolje poskusiti v koktajlih, kot sta Margarita in Bloody Mary.
Izdelek je na voljo v omejenih količinah in je v prodaji z januarjem 2024.
Vir: esmmagazine
Foto: PepsiCo