FMCG SUMMIT LJUBLJANA pod okriljem vodilnih trgovskih verig na enem mestu združuje celotno področje blaga široke porabe in celo vrsto sorodnih panog. Več na spletni strani: www.fmcg-summit.si
Zbranih je več kot 400 udeležencev med katerimi so trgovci vseh kanalov, proizvajalci, distributerji, zaposleni, ki delujejo v IT & upravljanji s podatki, POSm, digitalnimi platformami, agencije itd
Prvi se je predstavil Zenel Batagelj (partner, Valicon) in sicer s predavanjem z naslovom: "Kaj je v ozadju ikoničnih znamk? Kako prepoznati in strateško uporabiti tisto najboljše v vaši znamki?
Sledijo predavanja: Adnana Begolija (direktor, Info Studio d.o.o.) in Seada Delalića (AI Consultant&Engineer, Info Studio d.o.o) z naslovom: MS in TMS nove generacije: Kako UI (umetna inteligenca) ustvarja inovacije v logistiki!
Tony Durham, (ex Procter& Gamble, director of Shopper Design, Europe, India, Middle East & Africa): Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnika na prodajnem mestu?
Sledenje sodobnim trendom v FMCG industriji
Ray Gaul (CEO, Retail Cities USA Hypercash format): Kaj se svet lahko nauči iz trgovinske revolucije, ki spreminja Latinsko Ameriko?
Katja Bizjak (Retail Vertical Leader Adriatics, NielsenIQ): Potrošnik & pogled na FMCG industrijo 2023 & 2024.
Sebastian Rennack (svetovalec, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe): Diskonterji med supermarketizacijo in povratku h koreninam.
David Kovačič (generalni direktor Spar Slovenija) in Toni Balažič (predsednik uprave Panvita d.d.): Izmenjava mnenj na temo: Sodelovanje, ne konfrontacija
Panel: FMCG Industrija, skupaj k uspešni prihodnosti
Marián Šefčovič (predsednik uprave Radenska Adriatic),
Tomaž Žnidarič (direktor, Ljubljanske mlekarne),
moderator: Igor E. Bergant, RTV SLO.