SLO bocni levo
SLO bocni desno

Slab mesec pred FMCG Summitom 2024 v Ljubljani je na voljo le še 30 prostih mest! Že več kot 250 prijavljenih udeležencev!

NAPOVED

Slovenija

15.10.2024

Prijavljenih je že več kot 250 udeležencev. FMCG SUMMIT, ki bo 12. novembra v hotelu Four Points by Sheraton (Mons), bo potekal pod pokroviteljstvom vodilnih trgovskih verig v državi, na enem mestu pa bo ponovno združil celotno panogo blaga široke potrošnje in spremljevalnih področij.

Vse o Summitu in o načinih prijave na spletni strani TUKAJ

MREŽENJE NA PRAVEM MESTU 

Preživite dan s kolegi iz FMCG področja, izkoristite priložnost, da poslušate predavanja strokovnjakov in predstavnikov industrije, obogatite svojo mrežo povezav, izmenjajte izkušnje, predstavite svoje izdelke in storitve.

IZOBRAŽEVANJE & IZMENJAVA IZKUŠENJ

FMCG SUMMIT na enem kraju zbere domače, regionalne in svetovne strokovnjake, ki delijo svoje izkušnje ter spoznanja, a tudi nasvete o tem, kako v prihajajočem obdobju sprejete prakse in znanja udejanjiti s prednostjo glede na konkurenco.


PROGRAM

08.00-8.45 Prevzem akreditacij in registracija udeležencev

09.00 – 10.40/ PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE

Ali promocijske aktivnosti in trgovske blagovne znamke ustvarjajo potrošniške trende?
→ Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ

Promocija in uporaba blagovnih znamk med generacijami
→ Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
→ Kristijan Matijašević, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Abnormal, Hrvaška 

10.40– 11.20 Odmor za kavo


11.20 – 13.00/ SLEDENJE SODOBNIM TRGOVSKIM TRENDOM 

POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

Bolj vrednost kot sama/samo cena: Trendi nekaterih priročnih trgovskih formatov:  "convenience, proximity" in bencinski servisi
→ Sebastian Rennack, mednarodni analitik za maloprodajo, Aletos, Nemčija

Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Pogled v prihodnost
→ Hans Eysink Smeets, strokovnjak za maloprodajo, Nizozemska

13.00– 14.20 Kosilo


14.20– 16.00/ POGLED V EVROPSKE TRENDE NEKATERIH TRGOVSKIH FORMATOV

FMCG industrija na pogon umetne inteligence
→ Darko Lukić, izvršni direktor AMMC in svetovalec za potrošniško nevroznanost, Srbija

PANEL: Prihodnost maloprodaje in FMCG področja v Sloveniji.
Analiza stanja, vizije, strategije, trendi

→ Igor Maroša, višji svetovalec, Kearney,
→ Gregor Kosi, izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions in dolgoletni generalni direktor Lidl Slovenija
→ David Visenjak, Perutnina Ptuj, glavni izvršilni direktor za komercialo in član uprave, odgovoren za področje trženja.
→ Marian Šefčovič, Radenska Adriatic, predsednik uprave.

Moderator Igor E Bergant


16.-17.00 MREŽENJE

Več na spletni strani www.fmcg-summit.si