Negotovosti, ki jih prinaša inflacija, dvigi obrestnih mer, nihanja v dobavi surovin, izdelkov, zmanjšan obseg in nabor v nakupih, tehnološko digitalni razvoj … so značilnosti letošnjega evropskega trgovskega zemljevida. Tudi na slovenskem ni nič drugače.
Dobavitelji in trgovci se borijo s cenami in dobavo surovin, izdelkov, maržami ter ohranjanjem kupcev. Kupci smo postali še bolj preudarni pri nakupih, se odzivamo na akcije, kupujemo trgovske znamke, iščemo informacije, da ustvarimo nakupne prihranke, primerjamo konkurenčne ponudbe. Tudi zato, ker smo vsak dan v primežu iskanja za nas najboljšega razmerja med ceno, količino, kakovostjo. Kako se na to odzivajo trgovci? Kako dobavne verige? Kako se odzivajo vlade? Kje še lahko ustvarimo dodano vrednost – za kupca in ponudnika?
O vseh teh aktualnih vsebinah in izzivih za kupce in trgovce bodo spregovorili na tokratni že 17. Strateški konferenci o trgovini, skupaj z zanimivimi sogovorniki, strokovnjaki in udeleženci.
SPLOŠNI POGOJI IN KOTIZACIJA
Kotizacija za udeležbo na konferenci znaša:
• za člane TZS: 60,00 € z vključenim DDV na udeleženca,
• za nečlane TZS: 150,00 € z vključenim DDV na udeleženca,
• za udeležence iz ministrstev in drugih javnih institucij ter organizacij in fakultet: 60,00
€ z vključenim DDV na udeleženca.
Popusti:
• 20 % za študente,
• za večje število prijavljenih udeležencev iz istega podjetja imajo člani TZS za vsakih
dopolnjenih deset prijavljenih udeležencev popust za njihovo udeležbo v višini 30 %.
PROGRAM
8:30 - 9:00 Nagrado bodo podelili: prof. dr. Lučka KAJFEŽ BOGATAJ, predsednica Strokovne komisije za podelitev nagrad TZS za trajnostno poslovanje podjetij mag. Mariča LAH, predsednica TZS mag. Karla PINTER, generalna direktorica, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport - Direktorat za notranji trg 10:00 - 10:10 GLOBALNI IN EVROPSKI PREGLED STANJA TRGOVINE IN KUPCA - KAKO PA JUTRI? dr. Arjana BREZIGAR MASTEN, direktorica, Analitsko raziskovalni center, Banka Slovenije Globalni in regionalni pogled na aktualne izzive kupca in trgovca Melanie SEIER LARSEN, izvršna direktorica in partnerica, Boston Consulting Group Pasti in priložnosti regionalizacije nabave Luka RUTAR, direktor nabave, HydronicS Divizija, Danfoss 11:25 – 11:35 ODMOR David JURIČ, generalni direktor, Summit Motors Ljubljana, d.o.o.Inovativni poslovni modeli v verigah vrednosti Andrej PERC, prokurist, Creatim d.o.o., Šenčur in Gregor BOGATAJ, direktor, Extra Lux d.o.o., Ljubljana Luis MADUREIRA, ustanovitelj in vodilni partner Uberbrands, vodja SCIP Portugal Chapter Sekcijo vodi: prof. dr. Tanja DMITROVIĆ, Ekonomska fakulteta, UL 12:35 – 13:30 Žiga JAZBEC, regionalni vodja, Decathlon d.o.o., Ljubljana Uroš MESOJEDEC, CEO, Big Bang d.o.o., Ljubljana Ljudmila PINTAR, direktorica administracije in financ, Rudnidis d.o.o., Ljubljana Jože SMOLIČ, član uprave, Petrol d.d. Ljubljana Tone STRNAD, prokurist, Medis d.o.o. Ljubljana Okroglo mizo vodi: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL 14:45 - 15:00 |