S postavitvijo štirih novih fermentacijskih cistern bo priznani ormoški vinar povečal svojo proizvodno zmogljivost penečega vina za dodatnih 300.000 steklenic. Tako bodo dosegli skupno letno proizvodnjo do 1,3 milijona steklenic.
Strategija ormoške vinske kleti je že par let osredotočena na trženje buteljčnih in penečih vin, kar se posledično odraža tudi na vse večji prodaji njihovih izdelkov v teh dveh segmentih. Prav tako strategija podjetja sovpada z globalnimi trendi, kateri še vedno narekujejo rast v potrošnji in porabi penečih vin.
V kleti pravijo, da so v zadnjih treh letih zabeležili izjemen 70-odstotni porast prodaje penečih vin, predvsem na domačem trgu. Njihovo najbolj prodajano peneče vino ostaja Muškatna penina, ki že par let uspešno ohranja priljubljeno mesto pri slovenskem potrošniku.
Sadovi njihovega predanega dela in jasno opredeljenih ciljev so pripeljali do popolnega izkoristka njihovih zmogljivosti za proizvodnjo penečih vin. Podjetje se je zato odločilo za dobro premišljeno naložbo, ki jim bo omogočila večji obseg proizvodnje, s čimer bodo zadovoljili vedno večje povpraševanje na domačem trgu in si hkrati zagotovili pot za širitev na mednarodne trge. Med drugim bo ta pomembna pridobitev povečala njihovo prilagodljivost, hitro odzivnost na potrebe potrošnikov in spodbudila razvoj novih inovativnih izdelkov.
Tatjana Puklavec, lastnica vinske kleti, pravi: "Trdno verjamemo, da bomo z novo naložbo in povečanimi proizvodnimi zmogljivostmi naše peneče vino predstavili še širšemu krogu kupcev in trgom po vsem svetu. Izjemna rast penin v zadnjih letih potrjuje, da smo dobro usklajeni s tržnimi trendi."
Večje proizvodne kapacitete pozdravljajo tudi njihovi enologi, saj bodo lahko pustili penino dlje časa v tanku, kar bo vplivalo tudi na boljšo perlacijo, bolj sofisticirane mehurčke in še bolj izrazito aromatiko.
Vir:Puklavec Family Wines
Foto:Puklavec Family Wines